wtorek, 29 marca 2011

Ankietaaa

Dzisiaj szybka notka, nie mam za bardzo czasu.
Zapraszam do wypełniania ANKIETY po prawej stronie :)
Mam nadzieje, że w kwietniu będą chętne osoby do konkursu, no ale niestety musicie mi pomóc z nagrodami bo chcę aby to była WASZA nagroda, a konkurs jest dla WAS - nie dla mnie :)
Na dziś
UUuu <3

Dzisiaj na szybko:
House 19,90zł

Pepco 5,99zł

Spadam i zapraszam do komentowania i ankiety :)
Piszcie swoje pomysły na nagrodę w komentarzach :)
Pozdrawiam:)

Ps. Zapraszam na TAJEMNICZE rozdanie u Reni-ferka :)

31 komentarzy:

  1. moja kol tez ma tą bluzkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny lakier <3
    zagłosowałam w ankiecie i z niecierpliwością czekam na następny konkurs

    OdpowiedzUsuń
  3. O! a dzis widziałam ta bluzkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. dodalam towj blog do obs zapraszam do mnei :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe fajny napis na bluzeczce ; ))
    ładny lakier , czekamy na konkurs ; ) ; *

    OdpowiedzUsuń
  6. o a ja mam I love Hot Boys ; d też z House :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super koszulka i sliczny kolor lakieru!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana jutro wstawie zdj z imprezy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tam bym chętnie wygrała ciemno szary (nie srebrny!) lakier do paznokci, bo jakoś nigdzie nie umiem znaleźć ;<

    OdpowiedzUsuń
  10. `dodałam notke z informacją o konkursie ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. Te lakiery z Pepco ubóstwiam! Super kryją, długo się trzymają, a cena nie boli w portfel ;)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)
    http://cheap-but-chic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. koszulka wygląda w porządku, lubie typografię na ubraniach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam, dodałam do obserwowany blog, za namową:-) Poppy:-). Zapraszam do mnie. http://hendifly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. witam,
    dodałam do obserwowancyh za pośrednictwem Poopy
    zaprasza do mnie ,moze Ci sie spodoba;)
    Twoj blog bede odwiedzac czesciej, podoba mi sie tu.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. d0odałam blog za namową http://officalblogpoppy.blogspot.com/

    i zapraszam do mnie
    idilicamente.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hejka :D Fajny blog. Obserwuję namówiła mnie do tego Poppy :**

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy. Do obserwowania namówiła mnie Poppy. :)


    PS. Zapraszam Cię również do siebie, gdzie aktualnie trwa giveaway z sukienką od Motel Rocks. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. `♥ podliczyłam sb wszystkie punkty i powinnam miec ich ok. 1050, nie liczyłam większości notek, które dodałam ;**

    OdpowiedzUsuń
  19. Dodaje do obserwowanych :) Poleciła Cię Poppy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dodaje do obserwatorów za namową Poppy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dodaję się przez Poppy!♥

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny kolor lakieru! obserwuję i zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam, dodałam do obserwowany blog, za namową Poppy^^
    Zapraszam do mnie. http://genialniee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. sukienka lub buty bylyby fajna nagroda ^^

    xoxo

    OdpowiedzUsuń