czwartek, 31 marca 2011

KONIEC KONKURSU

Witam, OGŁASZAM ZAKOŃCZENIE KONKURSU! :)
Bardzo dziękuję za tyle starań, widać, że zależało wam na nagrodzie...
Wszem i wobec ogłaszam że zwyciężczynią zostaje.... POPPY!! :)
A nagrodę pocieszenia wygrywaaaa.... MARTIEN! :)
Gratuluję dziewczyny!
Bardzo proszę o odezwanie się do mnie na e-maila z danymi, pod które mam wysłać nagrody-zrobię to w poniedziałek :)

A teraz ....
W przyszłym tygodniu ogłoszę następny konkurs, ale póki co muszę obmyślić plan działania :)

Pozdrawiam!;)

13 komentarzy:

  1. Oł yeyeye! :D Poppy, gratki. *w*

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam te bransoletki ;D są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. `dziękuje !. <33333 wysłałam już adres ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje ;). Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba nam się tu ; )
    Przyjemny blog, pozdrawiamy ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje :)
    zapraszam do mnie :)
    http://www.arynsa-arynsa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję <3
    a gdzie jest adres Twjoego e-maila ?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie na blogu już niedługo kolejny konkurs :) zajrzyj i wybierz nagrodę jaka ma pojawić się w konkursie :D

    OdpowiedzUsuń