poniedziałek, 28 marca 2011

Przeeepraszam

Witam dziewczyny, przepraszam za nieobecność ale nie miałam dostępu do komputera :(
Chciałam was bardzo przeprosić, że nie odpisywałam na komentarze, zaraz spróbuje wszystko nadrobić i zaktualizuje listę i pkt konkursowe :)


PRZYPOMINAM O KONKURSIE :)



Pamiętajcie, że każdy komentarz pod notką to dodatkowy punkt, liczy się jeden komentarz pod jedną notką :)
Przypominam, że nagrodą główną  jest komplet kolczyków firmy Swarovski.

Po prawej stronie znajdziecie ankietę dotyczącą konkursu, postanowiłam, że co miesiąc będę organizować różnego rodzaju konkursy a WY same zadecydujecie co chcecie wybrać :)

Dzisiaj kilka zdjęć pięknej Gabi Gregg :)

Zapraszam na rozdanie 

22 komentarze:

  1. Za bardzo jej nie znam ale jest ładna.;]

    OdpowiedzUsuń
  2. `słyszałam o niej, podziwiam ją z ato, ze jest taka pewna sb i nie wstydzi sie swojej figury ;>
    wiesz, miałam troche wiecej punktów, bo napisałam ok. 3, 4 notki o tym, że u cb jest konkurs ;> i dodawałam komentarze do notek i kilka nowych osób zaprosiłam, ok.2 ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. ` . Jako kobieta jest nawet ładna . :)
    Mhm.. :) Czemu mam usunąć hasło ? hehe.. wiem , trochę męczące jest wpisywanie go.. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. `od razu lepiej ;> mam nadzieje, ze uda mi sie wygrac, strasznie mi na tym zalezy ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna jest i dobrze, że nie wychudzona jak te wszystkie gwiazdeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o rany... nie kojarzę jej ale mnie zszokowało, że pomimo tego, że jest puszysta, pozuje do aparatu pewna siebie jak modelka... też chcę mieć tyle pewności siebie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jej gratuluję gustu i stylu. Jest najlepszym przykładem tego, że można pieknie wyglądać niezależnie od fryzury. Pełen podziw!

    OdpowiedzUsuń
  8. podziwiam ją! Ma świetny styl ubioru ; D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny ma styl ;)
    zapraszam do mnie - rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehehe, ale sie udałam, jasne, że figury. Za duży natłok myśli mam dziś w głowie. Wybacz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się jej styl :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie kojarzę jej jakoś
    ale nie zmienia to faktu że ślicznie wygląda
    nareszcie jakaś normalna osoba
    ma świetny styl

    OdpowiedzUsuń
  13. `mam pytanie, czy jak dodam komentarze pod notkami, których nie komentowałam, dostane dodatkowe punkty ?. ;**

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię kobiety, które lubią swoje ciało, akceptują i akcentują je ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wkońcu prawdziwa kobieta a nie wieszak:)przeciez takie też maja gust świtny blog obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. na ostatnim zdjęciu ma piękne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  17. nowa notka a w niej informacja o Twoim konkursie :)

    OdpowiedzUsuń