piątek, 22 kwietnia 2011

Essence słoneczna kolekcja Sun Club "Bondi Beach"

Essence przygotował dla nas nową kolekcję letnich kosmetyków! :)
Są w pięknych jasnych kolorach i sprawiają, że wszystko staje się kolorowe :)
Jest to nowa paletka cieni glamour-to-go
"Uwaga królowe stylu! Subtelna wersja paletki na słoneczne dni spędzane na plaży i ekscytujący zestaw na wieczorne party na plaży! Opakowanie z aplikatorem. Dostępne 2 zestawy kolorystyczne"
Cena to ok. 12, 99 :)
Eyeliner w żelu  :)! 
Jak dla mnie na lato idealny ! :)
"Idealny dla prawdziwych surferek i nimf wodnych- eyeliner pozostaje na swoim miejscu nawet po nurkowaniu! Aby z łatwością go zaaplikowac, użyj pędzelka ze specjalną, wyprofilowaną końcówką, dzięki której stworzysz cienką lub gruba kreskę- wedle upodobań!"
Cena to 10,99 zł razem z pędzelkiem :)

No i na koniec moje ukochane laaakiery do paznokci :)
"Pięć intensywnych, jasnych letnich kolorów zapewni wyjątkowa ozdobę paznokci u rąk i stóp. Od zimnych wodnych odcieni do ciepłych piaskowych barw. Każda królowa plaży znajdzie z pewnością coś dla siebie."
Moim ideałem jest  zdecydowanie pomarańcz :) a dla Was ? :)
Cena 6,99 zł :)


I na końcu mam do was ogromną prośbę... 
Poszukuję na allegro jakiś ' szafeczek, segregatorów' na kosmetyki i biżuterię.
Nie mogę nic znaleźć, może szukam pod złym hasłem..
Widziałam u niektórych dziewczyn, że wszystko jest fajnie poukładane a u mnie wala się po kosmetyczkach... :(
Może zaproponujecie coś same od siebie? Co polecacie i prosiłabym o jakieś linki czy coś :)
Dzięki serdecznie za pomoc :)
No i zapraszam na mój giveaway :)
POzdrawiam!




17 komentarzy:

  1. Te lakiery i cienie - fantastyczne ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah muszę kupić ten liner i pędzelek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurde tym eyelinerem i pędzelkiem zaciekawiłaś mnie ;) już któryś raz czytam o tych żelowych i dziewczyny sobie chwalą ;D
    będę się musiała rozejrzeć w mojej naturze może będzie ;D

    a co do pojemniczków. Może przejdz się któregoś dnia do sklepów gdzie mają różne pierdoły do domów i poszukaj jakiś łądnych koszyczków wiklinowych ;) w zależności co chcesz do nich schować wezmiesz rozmar. np na błyszczki mniejszy ale na podkłądy i pudry większy np ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie szufladki możesz znaleźć np. w Ikei, jysku.

    Lakiery są cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. eyeliner bym kupila i lakiery *_______*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie zestaw do kresek, ciekawe czy u nas go znajde...

    OdpowiedzUsuń
  7. mm... może coś zakupię z tej serii : D
    a co do szafek to pojęcia nie mam .

    OdpowiedzUsuń
  8. te cienie fajnie wyglądaja ciekawe jakie są w użyciu ; )
    Mania.

    OdpowiedzUsuń
  9. brrrr, dlaczego tej kolekcji jeszcze u mnie nie ma :< ?

    OdpowiedzUsuń
  10. jutro biegnę kupić sobie lakier i eyeliner

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo też muszę się zaopatrzyć w lakiery do paznokci ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. lakiery bardzo ładne mają kolory.

    OdpowiedzUsuń
  13. mm może się skuszę :)
    oczywiście dodaje do obserwowanych (i liczę na to samo)
    mój blog:
    http://mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com/
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń