piątek, 29 kwietnia 2011

Essence 74 + wyjazd

Witam dziewczyny:)
Przedstawię wam na paznokciach Essence nr 74.
Zdjęcie z lampą- jak zwykle pomalowane skórki ale zeszły standardowo w kąpieli :)


Zdjęcie w świetle dziennym:


A mleczko do ciała z Avonu okazało się strzałem w 10! Pięknie pachnie! Genialnie nawilża skórę, posmarowałam się po kąpieli i do tej pory czuję jakbym była dopiero posmarowana i nadal pachnę mm :)
Konsystencja jest fajna bo nie wodnista i nic się nie przelewa/ wylewa tylko fajnie się rozsmarowuje. :)
To tyle:) a tu nudziło mi się przy oknie :D




Chciałam jeszcze ogłosić, że jutro tzn. w sobotę wyjeżdzam na 4 dni i nie będę miała dostępu do  Internetu.
W związku z tym miałabym prośbę a mianowicie:
Biorę udział w kilku rozdaniach i pewnie będą jakieś wyniki w weekend i gdybym coś wygrała prosiłabym o poinformowanie mnie o tym sms-em w celu podania adresu..
Myślę, że mogę wam zaufać:
721 412 531... 



ZAPRASZAM NA ROZDANIE NA BLOGU ŚWIAT MODOWO-KOSMETYCZNEJ FANTAZJI.




8 komentarzy:

  1. oj ja bym nie ryzykowała hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie długo szykuje sie zmiana nr. tel ? hahaha

    OdpowiedzUsuń
  3. Mhm.. super zdj . ; ** i kolorek lakieru . :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia ; ) i kolor lakieru tez super
    Mania.

    OdpowiedzUsuń
  5. jeej jakie cudne pazurki :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu na jednym pazurku inny kolor . ? Cudnie to wygląda ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami też korzystam z tego patentu z kąpielą. Choć zmywanie jest jeszcze lepsze:P

    OdpowiedzUsuń