sobota, 9 kwietnia 2011

Jumpy & Essie

Witam dziewczyny :) Spotkałam się z nowymi lakierami Vipery. Kolekcja Jumpy oferuje 10 nowych odcieni beżu i brązu. Ogólnie firma Jumpy ma już do zaoferowania 80 różnych odcieni lakierów. 
Cena to ok 3,50 zł za 5,5 ml :)
zdjecie z wizaż.pl

Czy któraś z was posiada już ten lakier?

Na stronie wizaż.pl natrafiłam na nowa kolekcje Essie dla odważnej panny młodej.
Odcień błękitu, zmysłowa czerwień i delikatne odcienie różu :)

Cena niemała bo aż 49 zł :(


Zaprezentuje lakier od Domki z rozdania :)
w świetle dziennym
w świetle sztucznym

Jak widać po podwójnym pomalowaniu widać jeszcze prześwity, chyba najlepiej byłoby pomalować 3 razy.

Pod lakier użyłam odżywki wapniowej Paloma kupionej w Naturze za ok 7 zł,
ponieważ walcze z moimi paznokciami od prawie 5 msc po intensywnym robieniu tipsów. Rozdwajają się i są bardzo miękkie.
Napiszę o tych odżywkach osobny post.

12 komentarzy:

  1. nie posiadam żadnego z tych lakierów ;p
    może kiedyś zakupię : )

    OdpowiedzUsuń
  2. 49 zł :o w życiu bym nie dała tyle za lakier ;D
    kamila

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak samo , jak poprzedniczka . xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre lakiery są zbyt wodniste... też mam pare takich :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam żadnego lakieru z tej firmy.. i tak gustuje w ciemniejszych kolorach ;)
    Dodaję się do obserwatorów i zapraszam do siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny róż i czerwień, ale tyle za lakier bym nie dała ;)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny blog! dolaczam do obs! patricia organizuje konkurs http://patricia-vintage.blogspot.com/2011/04/konkurs-wielkanocny.html bardzo cie prosze DODAJ ja do OBS i napisz ze to JA Polecilam-czarownica!!dziekuje odwdziecze sie!! /przepraszam za spam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym musiała w odżywkę zainwestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te lakiery z Vipery nie podpadają mi.. robią straszne smugi.. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. 4 lakier z pierwszego zdjęcia <3 piękny .

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie można dostac te pierwsze lakiery ?
    ;)

    http://sot-om.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier tak trochę kiepsko, że jeszcze po dwóch malowaniach prześwituje ... A odżywkami ja też walczę już od jakiegoś czasu...

    OdpowiedzUsuń