czwartek, 28 kwietnia 2011

Małe zakupy

Hej dziewczyny ;) 
Co tam u Was słychać? :)

U mnie w miarę OK, trochę wypoczęłam.. Dzisiaj 5 lekcji a jutro wolne no i... dłuuuuuugi weekend :)
Dzisiaj zrobiłam na szybko małe zakupy lakierowe i odebrałam zamówienie z Avonu.

Maseczka do twarzy do skóry wrażliwej RUMIANEK i MAK :) 
Zobaczymy jak będzie się sprawować, póki co ładnie pachnie i ma fajną konsystencję :)
Lawendowa maseczka do stóp z glinką.
'Zapewnia skórze komfort i świeżość, złuszczając suchy, stwardniały naskórek."



Owocowe mleczko do ciała, Granat i Mango.
" Rozpieszczaj swoją skórę kremowym mleczkiem, które nada jej miękkość, sprężystość i gładkość na cały dzień"

Nr 74.



ZAPRASZAM NA ROZDANIE NA BLOGU Piękność Dnia

KOSMETYKOWY ZAWRÓT GŁOWY!


16 komentarzy:

  1. lakiery śliczne :D
    Pozdrawiam Julka :)

    mylifeisbrilliant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne lakiery ;p


    http://sot-om.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam maseczki avon/oriflame! musze niedługo ich zapasy uzupełnić. super ten lawendowy lakier!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne lakiery ;)
    niebiesny najłądniejszy ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. a ten z essence nie czasem 53 bo mam taki sam ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. a no może ;)
    ale bardzo podobne kolorki ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatni lakier najlepszy :)
    kamila

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne lakiery :D I wogóle całe zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten krem do stóp, a lakier fioletowy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie Fajnie Zapraszam do mnie! ;***

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne kolory lakierów ; DD
    powodzenia w konkursach ;-*

    OdpowiedzUsuń