czwartek, 21 kwietnia 2011

maskara masakra

Cześć dziewczyny! :)
Jest taka piękna pogoda, że nie chce mi się w ogóle w domu siedzieć :)
Non stop jestem na dworze :)
Zaraz spędzę godzinkę  przed TV no ale przecież będzie moja ukochana Pierwsza Miłość a tego nie można opuścić :)
Chciałyście efekt żółtej maskary ultra Volu Mateur 
No więc...ten " Tusz intensywnie pogrubiający" nie pogrubia, jedynie troszkę wydłuża. pewnie będę musiała używać jeszcze dodatkowo innego ...

Przed pomalowaniem :)
I po...


 Tusz nie dość, że jest wodnisty to po chwili tworzą się grudki więc nie opłacało się...

A teraz ten pomarańczowy lakier, który tak wam się podobał :)
Kolor baaaardzo mi się podoba! :)
I jak to w moim guście jesttt świecąąący :)
Nie odpada :)
Więc polecam :)
PRZYPOMINAM O KONKURSIE ;)



ZAPRASZAM DO KONKURSU NA BLOGU fashionery


12 komentarzy:

  1. lakier nie w moim guście bo ja uwielbiam matowe i intensywne, ale ważne aby tobie się podobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No faktycznie za dobrego efektu ten tusz nie daje ;D
    Ale lakier niczego sobie ;]]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziekuję za odwiedzenie mojego bloga ;)
    Ja również dodaje Twój do obserwowanych, bo bardzo mi sie podoba ;)
    Pozdrawiam ;****

    OdpowiedzUsuń
  4. www.fenits.blogspot.com/ Cieplutko zapraszam. KONKURS! Zgłoś się WARTO :) nic nie musisz, tylko zostawić komentarz z adresem e-mail i obserwować bloga. :). <3

    OdpowiedzUsuń