poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Neonowa- przezroczysta

Najbardziej pożądany hit sezonu wiosna-lato 2011?
Kolorowe torebki Candy Bags, włoskiej firmy Furla, są już dostępne w firmowym salonie Furli w Galerii Mokotów.


Torebka kosztuje 750 złotych, ale podobno jest niezniszczalna!

Te ręcznie robione małe dzieła sztuki zamykane są na kłódkę, która może pełnić także funkcję breloczka.
Transparentne torebki w kolorach fuksji, pomarańczu, szafiru, czerni i transparentnej bieli z różowym dnem urozmaicą każdy strój.
Kolekcję uzupełniają kolorowe buty z serii Jucca Shoes, a wśród nich balerinki oraz buty na obcasie zrobione z tego samego materiału co torby.

HIT CZY KIT?

Dziewczyny przypominam o moim giveawayu.
Rozdanie trwa do 6 maja.


Rozdanie na blogu Atiny!



ROZDANIE NA BLOGU Divii


ROZDANIE NA BLOGU Ferrou


ROZDANIE NA BLOGU kmb1
KLIK  

ZAPRASZAM NA KONKURS TUTAJ
Świrrruska rozdaje



13 komentarzy:

  1. wszystko mi sie podoba :)
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne torebki ! :)
    Hmm.. buty wyglądają ładnie. Ale czy są wygodne? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo kreatywne te torebki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się zupelnie nie widzi, totalny kicz jak dla mnie. Choć buty wygladaja dosc interesujaco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, tylko czy buty te są wygodne . ? Wydaje mi się, że nie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie to wygląda, ale czy praktyczne, gdy wszyscy widzą co masz w torebce? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie wyglądają buty, ale również zdaje mi się, że nie są wygodne ;)
    O.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe czy takie buty są wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pomysłowe, ale nie przypadło mi do gustu (torby)xdd

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie rzeczy są OK, ale przezroczysta torebka to jest moje marzenie od wielu lat. szukałam czegoś odpowiedniego, ale wszystkie były tandetne. Dla mnie bomba. Mogłabym się zdecydować na kolorową, ale całkowicie przezroczysta to jest jednak ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. torebki są ok, ale buty zupełnie mi nie przypadły do gustu
    Mania.

    OdpowiedzUsuń