środa, 20 kwietnia 2011

opaski

No cześć dziewczyny! :)
W kooooońcu wooolne! :))
Tak jak pisałam skoczyłam dzisiaj po gumowe opaski;)
Przy okazji tusz do rzęs :)
Opaski... hmm... chyba nie na moją głowę, albo włosy?
Za śliskie?
Musze spinać je wsuwkami bo się zsuwają...

Tusz.. ponoć pogrubiający :) Jeszcze nie wypróbowałam :)
jak pomaluję to dam znać :)


I Pomarańczowy lakier ;)


I dostałam dzisiaj moje ukochane żele z Avonu i szampon :)
Czekam jeszcze na maseczkę rumiankową, mleczko do ciała i maseczkę do stóp :)
Nowy katalog... Szczerze? Nie ma w nim nic szczególnie ciekawego... 

Ale jest jakaś nowość kremów do twarzy w miniwersji za 7,90 ;)

 Może opłaca się zamówić tą mniejsza wersje, żeby sprawdzić czy warto większe ..
Szczerze mówiąc żałuje, że zrezygnowałąm z bycia konsultantką...
No ale cóż... :)

Hmmm przypominam o moim rozdaniu.. :)
Tutaj się zgłaszamy :)
Pozdrawiam :)






17 komentarzy:

  1. lubię rzeczy z Avonu , moim zdaniem jest o wiele lepszy od Oriflame xd

    OdpowiedzUsuń
  2. też się nad nim zastanawiałam, daj znać jaki jest ;dd

    OdpowiedzUsuń
  3. co do opasek to mam podobną i też mi spada chyba że do rozpuszczonych włosów. moje koleżanki też narzekają ;p
    kamila

    OdpowiedzUsuń
  4. z tego co wiem to większość osób spina te opaski wsuwkami ; )
    ja nie mam z tym problemu na szczęście ;pp
    mało co zamawiam z avonu bo nie mam wokół siebie konsultantek, za to pełno z oriflame i nie narzekam ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Atramentowa opaska wygląda super :-) a tuszu nie miałam, wiec czekam na opinie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te opaski mają to do siebie, że spadają. U mnie na treningu, dziewczyny je podpinają całą masą wsówek. :)


    www.poland-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez bardzo lubie kosmetyki z avonu, malo rzeczy mnie rozczarowalo :P nie polecam kulki pod pachy, poniewaz zostawia slady na ubraniach, ktore niestety doprac sie nie dzadza ;/;P

    a co do opasek mnie tez sie zsuwaja :D myslalam, ze tylko ja ma taka pokrecona glowe
    caluje :*

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham kosmetyki z Avonu, mam ich całe mnóstwo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam identycznie, żadna z takich opasek mi się nie trzyma, nawet z wsuwkami.... Dlatego już ich nie kupuję...ale żałowałam, że nie umiem ich używać:P

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię Avon :) a te opaski mi też się nie trzymają :D

    OdpowiedzUsuń
  11. hmm...mi zależy jaka. Ostatnio dostałam od kuznki jedną taką opaskę niebieską i bez podpinania wsówkami trzyma mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam takie opaski, ale ich nie nosze bo mnie wkurzają ..;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tusz miałam, ale mnie nie zachwycił :< Twój lakier ma świetny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja takich opasek nie noszę ponieważ mam asymetrię z włosów tzn z jednej strony włosy do szyji a z drugiej krótkie jak u chłopaka xD
    Avon ma fajne produkcji szczególnie kredki i tusze do rzęs <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Martylowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. opaski to nie moja bajka xD
    Ale rzeczywiście w nowym katalogu nic nadzwyczajnego.. ;p

    OdpowiedzUsuń