sobota, 23 kwietnia 2011

POMARAŃCZ!

Jak już wiecie zakochałam się w kolorze pomarańczowym :)   Pokochałam te lakiery, cienie i szminki!


Znalazłam także na ten temat artykuł na stronie wizaż.pl 
"Do tej pory w makijażu oranż występował głównie jako akcent -  na policzkach lub w formie delikatnego cienia podkreślającego spojrzenie. Teraz pomarańcz totalnie opanował powieki, paznokcie i usta! W tym sezonie stawiamy na jego wyrazistą, intensywną i soczystą wersję."


"Uwaga: kolor pomarańczowy, jak przystało na gwiazdę sezonu, nie znosi żadnej kolorystycznej konkurencji w makijażu, więc lepiej unikać zestawiania pomarańczowej pomadki z niebieskim lub zielonym cieniem. Najbezpieczniej (i najmodniej) stawiać oranż w centrum uwagi i uczynić go głównym i dominującym akcentem. Pamiętaj również, że oranże potrafią obnażyć niedoskonałości cery oraz nie do końca białe zęby!"



Pomadki i błyszczyki - dzięki nim osiągniesz pożądany efekt: półtransparentne, oranżowe, delikatne usta lub mocno podkreślone, odważne i lekko awangardowe pomarańczowe wargi.



Pomarańczowe lakiery do paznokci - na rynku dostępny jest praktycznie każdy możliwy odcień pomarańczowego lakieru: od delikatnych pastelowych, przez lekko brzoskwiniowe lub z metaliczną nutą miedzi, aż po intensywne i neonowe wersje. Aż trudno się zdecydować!


Wesołych świąt dziewczynki! :)

23 komentarze:

  1. na pewno podłapię coś jako inspirację :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja nienawidze tego koloru... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za tym kolorem ale akurat te odcienie mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się :)
    Wesołych ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak tak tak !
    Porfesjonalnie naniesiony pomarańczowy cień to jest to ;D
    Chociaz ja nie będę ryzykować, bo nie umiem się malowac cieńmi ;)
    A co do samego koloru to nie przepadam ;p

    i także wesołych ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wiosenne kolory pomarańcz i żółć ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomarańcz i fuksja królują na moich ustaaaach!

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe te jajeczka ubrane to tylko ugotowane białe i zwykłe jajeczka ubrane w takie kubraczki wykrochamlone specjalne na jajeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie nie aż tak zdolna nie jestem ! w życiu.Niestety moja wyobraźnią i zdolnością manualną nie moge sie pochwalić. Zakupione takie ubranka zostały. A zielone jajeczko z paieru i steropianu dostałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie pomarańcz wygląda zarówno na paznokciach jak i na ustach ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo świetne :D
    oczywiście dodaje do obserwowanych (i liczę na to samo)
    mój blog:
    http://mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com/
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo spostrzegawcza jesteś ;)
    bambus, kawa z biedronki ;p
    hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam pomarańcz na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, lubię ten kolorek .
    Nawzajem < 3

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jakoś nie jestem przkonana do pomarańczy, ale nie jest tragiczna ;D
    wesołych ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jestem miłośniczką oranżu, aczkolwiek podoba mi się trzeci od końca makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. www.kosmetykowato.blogspot.com - super konkurs! zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać, ze bardzo lubisz ten kolor ;D
    Nawzajem ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. mi też nie przypadł pomarańcz do gustu, ale lakiery do paznokci w tym kolorze są śliczne :) /bezfalszu.blogpsot.com - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mi też pomarańcz nie przypadł do gustu, ale lakiery do paznokci w tym kolorze są meega!
    / bezfalszu.blogspot.com - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń