sobota, 2 kwietnia 2011

Takie tam

Witam. Na wstępie bardzo proszę o wysłanie Martien meila na adres  taml@o2.pl
Czekam do godziny 16.
Dzisiaj wygrałam kwietniowe rozdanie u Domki  :) http://kropki-paski.blogspot.com/
I serdecznie zapraszam na rozdanie u Idalii:)
Do wygrania jest
1. Buteleczka wody toaletowej C-Thru Pearl Garden, zapach bardzo wiosenny, 30 ml.
2. Odżywka Nail Tek Foundation II


3. Lakier Essence z kolekcji Multi Dimension XXL Shine kolor Purple Cherry
4. Terminarz na rok 2011 ze zdjęciami malutkich dzieciaczków autorstwa Anne Geddes, idealny do torebki na babskie zapiski;
5. Pomadka Rimmel nr 500 Diva Red, piękna klasyczna czerwień z nutką różu;
6. Kolczyki srebrne (925) z kryształkami migdałami Ruby.

zdjęcie z bloga Idalii


Zapraszam tutaj

Tutaj

I Tutaj


 TU

tutaj

TUTAJ

tutaj

WALCZYMY DZIEWCZYNY:)








12 komentarzy:

  1. Dziękuję, że poczekałaś i przepraszam że musiałaś czekać ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję jeszcze raz ; D nowy post, zapal świeczkę !

    OdpowiedzUsuń
  3. `ciesze się, ze bierzesz udział ;>
    musisz jeszcze dodać button na swojego bloga ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :). Coraz bardziej przekonuję się do rozdań ;). Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje ;) trzeba mieć dużo szczęścia do konkursów, niestety ja nie mam :)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. ``okey ;**
    dzięki ;>
    musiałam zmienić ten wygląd bloga, bo stary już mnie dobijał ;pp

    OdpowiedzUsuń
  7. `można zdobyć jeszcze 10pkt.- jeśli osoba zaproszona przez ciebie doda button na swojego bloga

    OdpowiedzUsuń