sobota, 30 kwietnia 2011

WYJAZD

Dziewczyny chciałam ogłosić, że dzisiaj tj. sobota- 29.04 wyjeżdżam na długi weekend i wrócę we wtorek.
Do blogów nie będę miała dostępu ale postaram się sprawdzić meila lub jestem pod telefonem w sprawie konkursów. .W związku z tym miałabym prośbę a mianowicie:


Biorę udział w kilku rozdaniach i pewnie będą jakieś wyniki w weekend i gdybym coś wygrała prosiłabym o poinformowanie mnie o tym sms-em w celu podania adresu..
Myślę, że mogę wam zaufać:
721 412 531... 
Dzięki i pozdrawiam! :)




EDIT. wykupiłam sobie MB na tel może uda mi się wchodzić od chłopaka z tel. Zobaczymy :)

8 komentarzy:

  1. Hej, dzięki wielkie za odwiedziny, milo mi słyszeć, ze jesteśmy imienniczkami ;))) Super, ze do mnie zawitałaś :***

    W takim razie miłego weekendu i do usłyszenia!! :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego wyjazdu ;)
    Zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny blog ! Dodaję do obserwatorów i zapraszam do mnie! ;)))

    OdpowiedzUsuń