środa, 20 kwietnia 2011

Ziemia Egipska BIKOR

Brązujący krem w kamieniu dla Pań i Panów. Oryginalny kosmetyk ekologiczny. Polecany przez dermatologów i gabinety kosmetyczne.
Ziemia egipska jest kremem doprowadzonym do stanu wilgotnego kamienia.Zapewnia opalony zdrowy wygląd bez działania słońca. Wzbogacona cennymi proteinami jedwabnymi, olejkiem jojoba, witaminą E, liposomami - które nadają skórze sprężystość i piękny, niepowtarzalny wygląd. Ziemia egipska idealna jest dla skóry wrażliwej, nadają jej sprężystość i piękny, niepowtarzalny wygląd. i nie zawiera komponentów zwierzęcych.
Brązer jest ma maxa wydajny moja znajoma używa już 2 rok i nie widzi końca..
Cena fakt nie mała bo ok 130 zł.
Ale opłaca się.
Pięknie brązuje skórę.
Zawiera krzem, magnez, żelazo, cynk, witaminy, naturalny jedwab. Mikroskopijna warstwa którą tworzy na skórze nie zatyka porów, nadając jednocześnie skórze zdrowy, opalony wygląd.
 Któraś może korzysta z tego produktu?
Jaka jest wasz opinia?? ;)

Opaski z gumki? Co wy na to? :) ja dzisiaj lecę kupić :P
PRZYPOMINAM O MOIM KONKURSIE!






11 komentarzy:

  1. Bardzo sobie ciesze takie opaski. Nosze od niedawna i jestem zadowolona ;)
    A ta różowa i żółta..piękne !
    Pozdrawiam i miłęgo dnia życze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. slyszalam wlasnie o ziemi egipskiej, ze jest naprawde swietna :-) na allegro sa dostepne i drozsze i tansze. zastanawiam sie czy sie skusic czy nie ! ^^ ja rowniez uwielbiam opaski , wszelkiego rodzaju ^^ chociaz moj chlopak nie lubi jak chodze w opaskach zawsze mowi rozpusc wlosy mimo tego, ze mam rozpuszczone, ale w opasce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam już takie opaski i często noszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja pudrów nie używam ;p
    słoneczko moją buźkę samo łapie ^^
    co do opasek to mam całą kolekcje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. b. ladne opaski! ale sama sie w nich zle czuje ;< haha sciska mi glowe

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana ja i sliczna to chyba dwie sprzecznosci ;-) ale dziekuje Ci bardzo ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. super tu masz :O
    dodaje do obserwatorów - mozesz nawet sprawdzic , bede tu jak dodasz codziennie nowa notke! obiecuję! <3
    licze na to samo, dodaj mnie tez. <3
    czekam :*
    JESZCZE RAZ, BLOG JEST MEGAAAA! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Tym bronzerem malowali nas w TV jeżeli masz zamiar sobie kupić bardzo polecam bo działa niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz o czymś takim słyszę (zwłaszcza, że również dla Panów), ale nie sądze żeby to było coś dla mnie ;D co do opasek to niekażemu i niewszędzie one pasują ;)

    OdpowiedzUsuń