środa, 25 maja 2011

Błyszczyk Milky Shake - Bell


Na wstępie chwalę się paczką od Marizy, serdecznie dziękuję!Wkrótce recenzje. 





 Kosmetyk dostępny w różnych wersjach kolorystycznych: karmel, cappuccino, łososiowy, intesnsywny i chłodny róż. 

Ja otrzymałam nr 09


Plusy:
- delikatny kolor
- zapach taki troszkę budyniowy mniam
- wygodna aplikacja
- nie wylewa się
- nie klei się na ustach
- niska cena
- delikatne opakowanie
- nie wysusza ust
- wydajny- bardzo mało potrzeba na pokrycie całych ust
- przy zakrętce takie jakby lustereczko hehe
- matowy BEZ DROBINEK mega +
- nadaje ustom subtelny blask

Minusy:
- trudna dostępność... [ ja oczywiście go dostałam] nie wiem dlaczego nie ma szafy Bell w drogeriach 
- trwałość [ utrzymuje się ok godziny bez jedzenia i picia ]


Pojemność: 5,5 g
Cena: ok 10 zł





Ogólnie jestem zadowolona. Moja ocena: 8/10. Błyszczyk nadaje się na każdą okazję, nie jest to intensywny kolor.
Serdecznie Polecam :)


ROZDANIE NA blogu A-m-o-u-r-15

15 komentarzy:

  1. nareszcie błyszczyk z pędzelkiem, nie lubię tych z gąbeczkami.. wywołują u mnie ciarki... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi zapach tego błysczzyka strasznie przeszkadza;oo

    OdpowiedzUsuń
  3. nienawidzę błyszczyków..;///

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam totalnego fioła na punkcie błyszczyków i co chwilę je kupuję i zużywam w ciągu kilku dni ;). Bez błyszczyka ani rusz. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. A te kosmetyki z Marizy to kupiłaś czy dostałaś ? ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam błyszczyki :) a ten jest super. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. piekny kolorek, taki jak lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepieknie wyglada na ustach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też taki dostałam ale jeszcze nie testowałam ten zostawiłam na koniec:)

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę, że paczuszak wygląda ciekawie : D

    OdpowiedzUsuń
  11. ` . ładnie prezentuje ci sie na ustach . ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny kolor :) nie ma Bell w rossmanie? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny. Dziewczęcy

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny bo z pędzelkiem, a nie gąbeczką :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wow! podobają mi się wszystkie odcienie :))

    OdpowiedzUsuń