czwartek, 5 maja 2011

Kredki

Kurcze jestem okropnie wściekła. Ponad 2 tyg temu zamówiłam na allegro kilka kredek do oczu po okazjonalnej cenie 1,70 bodajże. 
A kredek nie ma do tej pory. Już dawno zapłacone. Była do nich wiadomość i brak odzewu. :/
 A teraz pękacze z Essence. 
Orientujecie się po ile stoją w Naturze?

Osobiście pod bazę nie użyłabym tego srebrnego bo moim zdaniem kompletnie nie pasuje.. No ale przecież można dać tyle innych pięknych lakierów. Piszę z zapytaniem bo u siebie nie mogę tego znaleźć i interesuje mnie cena :)

zapraszam na rozdanie do blogu to be inspiration.

  • dezodorant w kulce Fa PINK PASSION
  • masło kakaowe Ziaja
  • Perfecta spa maska-serum do stóp
  • 3D COLLECTION ozdoby na paznokcie
  • amor amor cacharel - próbka
  • cień do powiek SENSIQUE exotic flower numer 221
  • maska anty-stres Ziaja
  • essence lakier do paznokci numer 49.
  • breloczek wieża Eiffla
  • Wawel Tiki Taki czekolada
  • Oh-la-la! - gumy przywiezione prosto z Belgi 



8 komentarzy:

  1. co do pracy to tez o tym myslałam, zeby jechac za granice ;)
    a ja mam pękacz z IsaDora = nie polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli dobrze pamiętam to tak standardowo w cenie tych większych lakierów czyli jakoś 6.99 czy 7.99...

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie nie ma wgl jeszcze tych lakierow ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, wiem , wiem:D Postaram się poprawić swój błąd w następnych filmikach;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej... to źle że ci nie przysyłają *_*
    może przyjdą niedługo ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. lakiery pękające niegdyś wypuściła marka alessandro, więc i te mnie zaciekawiły, muszę sprawdzić, Bardzo fajny blog :)

    zapraszam do mnie
    http://smallvanillashop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog!
    Bardzo fajne notki, zwięźle i na temat :)
    U mnie nie ma jeszcze tych pękaczy z essence.
    Zapraszam na mój blog bardzo serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń