wtorek, 17 maja 2011

Lakier Da Vinci nr 403 + paczuszki:)

Cześć dziewczyny :) Piszę do Was tak wcześnie ponieważ dzisiaj zrobiłam sobie wolne a dokładniej mój organizm domaga się odpoczynku... :P
Dzisiaj odwiedził mnie listonosz z 2 paczuszkami.
Pierwsza to kosmetyki  marki Virtual które wygrałam w rozdaniu na blogu- No to pięknie!   :)

A w niej: 


-Mascara do rzęs Deep Carbon Black
- lakier Vinylmania nr 67 Lady in red
- cienie do powiek  Trio baked eye shadows


- baza wygłądzająca pod makijaż
- cienie sypkie do powiek :)
 Na pewno w niedługim czasie pojawi się jakiś makijaż z wykorzystaniem tych kosmetyków ale najpierw poczekam aż moja twarz wróci do normalnego wyglądu po chorobie... 

Druga paczuszka przyszła w ekspresowym tempie od Magdy :) Dziękuję kochana za tak szybką przesyłkę ale moja pewnie dopiero wyruszyła z poczty... Nie myślałam, że wyślesz priorytetem :)   A co dostałam?
Są to kosmetyki z wymiany więc jak widać były kilka razy użyte :) 
- 2 cienie sensique - niebieskie nr 126, a kremowe 1-102
- błyszczyk TCW
- cienie TCW
- sztuczne rzęsy... tutaj wszystko ok ale kleju już w ogóle nie ma ..
Jeszcze raz dziękuję :*

A teraz pokaże wam lakier Vollare- Da Vinci nr 403

w świetle dziennym...


z fleszem... :)

Pozdrawiam!;)




7 komentarzy:

  1. piękny kolorek tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie podobne jak przy lakierach Safari:) Tzn. kształt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na recenzję bazy bo jestem jej strasznie ciekawa:).Kolor lakierku czadowy!Taki ala zielony,ale ma coś w sobie a jego opakowanie obłedne:)Dziekuję za tak wysoką notkę makijażu jest mi niezmiernie miło:)

    OdpowiedzUsuń