środa, 4 maja 2011

Lakierowy świat

Ochhh w końcu zrobiłam porządek z lakierami :)
Wyrzuciłam te wszystkie zachniete, ciągnące się i końcówki.  po czym lakierów zostało tylko 22 ;)
Jestem z siebie dumna.


Ostatnio coś wspomniałam, że dodam kredki na oczach.
Niebieskiej i brązowej niestety nie pokaże bo jest ona przeznaczona jako nagroda w rozdaniu, które kończy się pojutrze. KLIK.
Zdjęcie nie za bardzo widoczne no ale takie warunki pogodowe :)







Kredka jest słabo widoczna bo pokryłam ją cieniem. Nie wiedziałam, że przyda mi się to zdjęcie do pokazania  koloru :)

Kredka na kartce :


Ty i Ja serduszka dwa <3

10 komentarzy:

  1. kredka ma ladny kolor :) a lakiery hmm niezła kolekcja :)
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ` . suuper lakiery . ; )) ładne masz brwi . tak w gl.:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że mi wyszło. :)
    Napisałam do firmy Vipera czy nie chcieliby ze mną współpracować i dostałam pozytywną odpowiedź. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja też muszę zrobić w końcu porządek wśród lakierów ;)

    http://sot-om.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo dobry pomysł! muszę zrobić porządek wśród lakierów !!! :))
    dzięki haha :*

    OdpowiedzUsuń