środa, 18 maja 2011

Olejek mineralny w sprayu Avon.




"Złocisty blask i zmysłowa miękkość - oto efekt pielęgnacji doskonałej. Odkryj uwodzicielski kwiatowy zapach i jedwabistą gładkość ciała rozświetlonego złotymi refleksami. 
- formuła z kompleksem mineralnym i złotem
- znakomicie, skutecznie nawilża
- nadaje skórze zmysłową miękkość, złocistą poświatę i subtelny zapach."


Ale czy tak jest na prawdę?
Przed Wami znak zapytania!


Ten mały produkt wzbudza dosyć duże zainteresowanie. Ale potrafi rozczarować. 
Jak dla mnie przydaje się on jedynie na lato. Na plaży nasze ciało prezentuję się o wiele lepiej 'naoliwione'. 
Ten produkt nam to zapewni. Gwarantuje nam piękny złocisty połysk.
Ale jeśli chodzi o codzienne nawilżanie nie jest tak kolorowo. 
Olejek bardzo szybko się wchłania- może to sprawka zawartego w składzie alkoholu?
UWAGA! Nie smarować na skaleczone miejsce!~OKROPNIE PIECZE!
Pachnie ładnie, nie można ukryć :)



Opakowanie jest wygodne. Ładnie rozpyla produkt.
Pojemność - 150 ml
Cena- zależy od katalogu. Ok 20 zł.

Co Wy o nim sądzicie?





25 komentarzy:

  1. Też go mam , ale nie przypadł mi do gustu ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni katalog Avonu widziałam .. z pół roku temu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesuję się nim od jakiegoś czasu, mam zamiar go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jej, jakoś nie lubię avonu, a ten olejek mnie zaciekawił, ale w drogerii pewnie znalazlabym cos podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby nie zawartość alkoholu może bym się skusiła, ale dla efektu złotej poświaty na ciele lepsze są pudry mineralne (isadora) albo balsamy Dax cosmetics po opalaniu, niektóre z nich zawierają mikę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.nowenowe.pl/strefa%20wiedzy/ - odpowiadasz na pytania w quizach, za każdy 9pkt

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też ;<

    mam go,a le rózowy. nie przepadam za nim, wgl. mi sie zepsuło to coś do psikania i jak sie naciska to normalnie woda leci oO'

    OdpowiedzUsuń
  8. ` . ja tam nie stosuje takich rzeczy . ^ ^ ale ładnie wygląda ! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. slicznie pachnie, ja ja uwielbiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie miałam, ale może latem wypróbuję:)

    ps. moje włosy są juz za długie, męczę się z nimi tylko. szczególnie jak je myję sa max ciężkie:) jutro idę podciąć i pocieniować:)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialnie tutaj! :**

    zapraszam do mnie:
    http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam taki różowy olejek...
    I chwaale sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Avon ma świetne kosmetyki, chociaż czasami jest za wysoka cena xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog, będę wpadać-obserwuję. I zapraszam do siebie: onthefloor14.blogspot.com oraz
    amazingstory14.blogspot.com <33 ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Raz go tylko używałam na próbę i zapach piękny,ale ogólnie nic poza tym ;). Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. W sumie jeśli ktoś potrzebuje rozświetlenia cery to czemu nie:).Ja miałam kiedyś coś podobnego i stwierdziłam,że u mnie to nie zdaje egzaminu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znaczy się ciała a nie cery:)

    OdpowiedzUsuń
  19. miało być 100, zobacz źródeł. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam okazji przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak to posinglować, to mam rozumieć że jakaś nuda się wkradła ? :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Coś tam się świeci, brokat widać na skórze. Może na takiej brązowiutkiej opaleniźnie będzie coś lepiej widać. W sumie to chyba żadna rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałam go kiedyś zamówić, ale teraz widzę, że dobrze że go nie kupiłam bo jednak liczyłam na nawilżanie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. mam i tak sobie stoi i czeka, czeka i stoi :) ale moje pierwsze wrażenie było raczej pozytywne. pewnie się za niedługo przyda.

    OdpowiedzUsuń