środa, 11 maja 2011

Ołówek do paznokci VIPERA- Recenzja

Dostałam dzięki uprzejmości firmy Vipera kilka kosmetyków do przetestowania. 
Na pierwszy ogień leci Ołówek do paznokci.
Otrzymałam go w odcieniu 020 ALBINO.


 Zauroczył mnie prześliczny motyw kwiatków.. stylowo to wygląda przy czym przyciąga uwagę :)


Plusy: 
- śliczne opakowanie

- twardy rysik dzięki czemu kredka się nie łamie i dobrze maluje pomimo tego, że czytałam na forum, że taką kredkę przed użyciem powinno zamoczyć się w ciepłej wodzie. Ja nie widzę takiej potrzeby :)


- dokładne'rysowanie' nie pozostawia niedomalowanych miejsc
- trzyma się bardzo długo pod paznokciem
- idealnie nadaje się do dłuższych paznokci [ wystarczy paznokcia pokryć bezbarwnym lakierem i mamy frencz :) ]

Minusy- brak! nie zauważyłam nic co mogłoby mnie zaniepokoić ... :)

A nie! Jest jeden minus.. ta kredka jest niewidzialna! Nie ma jej ani na stronie Vipery, ani w sklepie online więc nawet nie znam jej ceny ale wydaje  mi się, że nie będzie kosztować więcej niż 10 zł ...

 Dodaje zdjęcie moim biednych paznokci przed użyciem kredki:


Po kliknięciu w zdjęcie będzie powiększenie;) I po użyciu :





Ja osobiście mam prawie zawsze pomalowane paznokcie ale mimo to kredka się przyda :)
A no i dla zielonych w tej dziedzinie
KREDKI UŻYWA SIĘ POD PAZNOKCIEM :) 
Ogólnie rzecz biorąc jestem na TAK. Nie zauważyłam żadnych negatywnych działań :)
A więc dla osób używających białych kredek do paznokci... POLECAM VIPERĘ! :)

11 komentarzy:

  1. hm..bardzo ładnie to wygląda ;)
    może się skusze...jak ją znajde hehehe ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez dostałam ta kredke, ale mam zelowe wiec uzywac ich nie moge;<

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobnie jak katarzyynka też dostałam tę kredkę. Miałam dać recenzję trochę wcześniej ale niestety musiałam spiłować pazurki na zero (mecz), teraz czekam aż odrosną i tak jak ty zabieram się do pracy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś też miałam taką kredeczkę tylko innej firmy do dziś gdzieś się szwęda po moich pudełeczkach bo niestety pod wpływem mycia rąk zmywała się;/

    OdpowiedzUsuń
  5. A właśnie Kochana odnośnie gatek dobry pomysł:)hehe ktoś pomyślał i o przyjemnościach tylko ciekawe czy w takich galotach by się nie krępował hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedys używałam, ale nie wypalilo, bo miałam jakąś tanią z bazarku :) z resztą mam za krótkie paznokcie ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kiedyś używałam i byłam zadowolona ;d
    potem zaczęłam malować całe paznokcie na ciemno i jakoś odpuściłam.. musiałabym znów zainwestować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe Kochana ja też ale czasami sytuacja zmusza:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana dziura jest unikatowa nigdzie takiej nie znajdziesz hehe:)Porażka totalna:)z tą dziurą:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze efekt bardzo fajny gdybym zobaczyła tego posta z 8 godzin wcześniej to bym sobie kupiła bo byłam na stoisku Vipery ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również nie używam tego rodzaju rzeczy.

    OdpowiedzUsuń