piątek, 27 maja 2011

Peeling Solny- Synesis



"Dwufazowy Peeling Solny "Piękne Dłonie"
6 aktywnymi składnikami, daje natychmiastowy i długotrwały efekt miękkich, aksamitnych dłoni.

Specjalnie dobrane kryształki soli doskonale peelingują, bez jakichkolwiek podrażnień.Peeling jest niezwykle skuteczny, a jednocześnie bardzo delikatny, dzięki połączeniu drogocennych i szlachetnych surowców: witamin C i E, które działają nawilżająco i przeciwzmarszczkowo, a także odżywczo.

Peeling Solny „Piękne Dłonie” nie zawiera żadnych konserwantów ani barwników. Delikatnie i skutecznie złuszcza martwe komórki naskórka, powodując, że skóra dłoni stanie się jedwabiście gładka. 

Wystarczy kilkuminutowy masaż dłoni i spłukanie ich letnią wodą, by uzyskać efekt aksamitnej, przyjemnej w dotyku i napiętej skóry, którą każda Pani z chęcią będzie podawała do pocałunku... "





Plusy:
-idealnie nawilża skórę
- złuszcza z dłoni zrogowaciały naskórek
- zapachu raczej brak- nic nie wyczuwam ale to też + nie zawsze zapachy są dobrze dobrane
- dosyć fajna konsystencja- nie jest za wodnisty
-  duża ilość soli baaardzo duża co fajnie peelinguje
- nie podrażnia skóry
- nie zawiera konserwantów i barwników
- skóra jest gładka - jak aksamit :)

Minusy:
- doszukałam się tylko jednego a nawet za bardzo szukać nie musiałam... chodzi o aplikacje..
szkoda, że nie ma pompki albo przynajmniej mniejszej dziurki... bo ta powoduję, że wylewa się za dużo produktu.





Pojemność: 100 ml
Cena: 38 zł

Jestem bardzo zadowolona i polecam ze szczerego serca produkty naturalne synesis
Zapraszam do przeglądnięcia oferty : http://www.synesis.pl/




12 komentarzy:

  1. Widać,ze to dobre produkty ;). O dość wygórowanych cenach ;). Podoba mi się ten peeling ;). Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wydałabym 38 zł na peeling do dłoni. Z Joanny jest wystarczający ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam dwufazowy z czterech pór roku, naprawdę niezły :)



    zapraszam: http://kosmetycznaodyseja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna recenzja to na początek! Nie wiedziałam,że wogole taki produkt i taka firma istnieje ja zawsze robilam peeling rąk takim do ciala a tu proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Owszem cena mnie troszkę przeraziła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie ten peeling.. może się skuszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam fajny peeling do dłoni z Mary Key, ale jak mi się skończy to pomyślę o tym :)

    http://swiatedki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie rowniez zainteresowal ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Golisz ręce? Mi by się przydał peeling ale niestety nie mogę ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Fashion: LOL a co to za pytanie? Używam kremu do depilacji :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna pozytywna recenzja, to chyba mówi wszystko o produkcie ;)

    OdpowiedzUsuń