czwartek, 12 maja 2011

Recenzja lakieru do paznokci Vipera

Ciąg dalszy recenzji kosmetyków które dostałam od firmy Vipera.
Bardzo serdecznie zapraszam na ich stronę gdzie znajdziecie wszystkie produkty http://www.vipera.com.pl/
Przed wami lakier High Life 824/67


Dla mnie lakier genialny, fakt nie mój kolor ale zaskoczył mnie fakt, że Vipera ma tak wytrwałe paznokcie!
Wiadomo jak to kobieta- robi wszystko sprząta moczy ręce itd. mimo to lakier mam 4 dzień i trzyma się genialnie! Dosłownie delikatnie na końcówce jest 'starty' ale nie odprysł! :)

Lakier na paznokciach:

Zdjęcie zrobione w słońcu



Na tym zdjęciu powyżej jest jedna warstwa.. Zobaczcie sami jak pięknie kryje!
Lakier o pojemności 9 ml kosztuje niecałe 8 zł więc naprawdę warto.

Moja opinia:

Plusy:
- genialne krycie
- bardzo wygodna konsystencja- nie jest za bardzo żelowy ale także nie wodnisty bardziej kremowy 
- wytrzymały- nie odpryskuje!
- Precyzyjny  pędzelek dzięki któremu dokładnie pomalujemy płytkę :)
-ładne opakowanie- delikatne :)

Skład lakieru nie zawiera szkodliwych konsystencji  takich jak ftalany czy aldehydy, a zatem są bezpieczne dla paznokci i nie powodują ich nadmiernego zniszczenia.

Termin ważności: 18-24 miesiące

Co mogę jeszcze napisać o tym produkcie? Hmm chyba to, że jestem naprawdę zadowolona z lakieru.

Polecam Wam lakiery z kolekcji  HIGH LIFE.
Kolory przede wszystkim są idealne na lato i każdy manicure będzie zniewalający!

A co Wy sądzicie o tych lakierach ? :)

8 komentarzy:

  1. super, zachęcilaś mnie :) bede musiała się za nimi rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten lakier na paznokciach już 3 i pół dnia. I jestem zszokowana jego trwałością ! Mam go z utwardzaczem ale samo to, paznokcie mi się połamały a lakier nadal jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor :)
    Pzdr. i zapraszam do siebie http://komentator-ka.blogspot.com/
    Kika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję :)

    nie miałam jeszcze nigdy lakieru od Vipery ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, wszystko zależy od paznokcia. u mnie utrzymał się ledwo 2 dni i odprysł. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę polecam ... mam ok 15/20 odcieni tych lakierów i jestem z nich zadowolona. pozdrawiam. ! :>

    OdpowiedzUsuń