poniedziałek, 16 maja 2011

Recenzja pudru Vipera

Na wstępie chciałam zapytać ponownie czy macie jakieś wiadomości o stanie bloga?
 Czy komentarze zostaną nam oddane?
Dzisiaj przedstawię wam moją opinie pudru od Vipery, który dostałam w ramach współpracy :)


Jak widać na moim pudełeczku są już ślady używania :)

Odcienie które firma Vipera nam oferuje.

Odcień 601:
Brązujący- nadaje skórze ciepły, opalony odcień
Odcień 602:
Rozświetlający -upiększa naturalny koloryt
Odcień 603: 
Transculent- matujący, dostosowuje się do każdej karnacji.
Odcień 604, 605, 606:
 Koloryzujące- naturalne barwy.
Ja otrzymałam  odcień lekko koloryzujący nr 604.






Zazwyczaj ciężko mi dobrać odpowiedni puder do mojej twarzy bo albo jest za blady albo za ciemny a tutaj niespodzianka.Dostałam idealny odcień.Ogólnie mam problem ze swoją cerą i prawie każdy puder po godzinie wygląda mam wyschnięta plama natomiast ten nie!
Plusy:
- stonowane, delikatne opakowanie
- miła w dotyku gąbeczka
- aksamitna konsystencja
 - bardzo dobrze rozciera się na twarzy
- nie osypuje się z twarzy
- pozostaje na niej przez kilka godzin
- nie tworzy plam- nie wysusza skóry
- delikatny brązowy odcień
- nie przypomina pomarańczy! :)




Po kliknięciu w zdjęcie obraz się powiększy :)


Ogólnie rzecz biorąc jestem bardzo zadowolona z pudru i polecam osobom szukającym dobrych pudrów! :)Bardzo dziękuję firmie Vipera za przesłanie produktów do testowania. Bardzo przekonałam się do jakości Waszej firmy ! :)




KONKURS!

szczegóły



NA OBCASACH.







3 komentarze:

  1. Ja mam z tej serii puder brązujący i sprawdził się świetnie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś używałam i nie narzekałam :) jest na prawdę dobry :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie ^^
    U mnie konkurs (coś a'la candy).. oczywiście z nagrodami! Zapraszam & pozdrawiam.
    www.wygrywamy-my.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń