piątek, 20 maja 2011

Top 10 Award

Zostałam otagowana u Piękność Dnia - bardzo dziękuję ;) 

Zasady:
1. Podziękuj za przyznanie wyróżnienia.
2. Zamieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Wklej u siebie logo wyróżnienia. -
4. Przekaż nagrodę 10 bloggerkom.
5. Zamieść linki do tych blogów.
6. Powiadom o tym nominowane osoby.
7. Stwórz listę 10 ulubionych kosmetyków

Nagroda wędruje do:



Moja lista :


1.Mila - Hair Cosmetics, Maska mleczna do włosów z proteinami


2.  Maskara Avon Super Shock
3. Balsam brązujący  ujędrniający Ziaja Sopot

4.  Krem do twarzy Ziaja kozie mleko
5.  Żele pod prysznic Avon

6. Baza pod makijaż Virtual

7. Peelingi do twarzy Joanna

8.  Maseczka do stóp Avon
9.  Odżywka do paznokci Paloma
10. Podkład Soraya Anti Ageing Make Up









12 komentarzy:

  1. dzięki kochana, taga zrobiłam zapraszam do czytania:)
    ten podkład Soraya jest bardzo dobry

    OdpowiedzUsuń
  2. http://sentimentallady.blogspot.com/2011/05/konkurs.html#comments
    zapraszam do udziału w moim konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za otagowanie :*

    Peelingi z joanny też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba sobie sprawię ten balsam brązujący ;p Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję Ci bardzo, strasznie mi miło! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale ;).
    Zapraszam do mnie! Nowa notka ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. ode mnie tez: http://pugsilove.blogspot.com/2011/05/tag-top-10-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również uwielbiam żel winter warmth :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za wyróżnienie. U mnie też znalazły się peelingi z Joanny. Mam też jakąś odżywkę z Palomy, ale inną, tyle że jeszcze testuję:)

    OdpowiedzUsuń