wtorek, 10 maja 2011

VippperrrRRraaa :) + rozdania!

Piękny dzień! :)
Dostałam paczkę od Vipery mniam! :) Bardzo dziękuję za współpracę :)

A w niej: 


Lakier do paznokci High Life- 824
 Ołówek do paznokci :)

Puder nr 604 lekko koloryzujący :)
Jak widać, jest co testować :)

Boli mnie głowa kiedy przechodzę koło Natury i zdecydowałam z koleżanką, że odkładam pieniążki, tracę to co mam teraz a później zakupy :)
Dzisiaj na szybko:

   :)


ZAPRASZAM NA ROZDANIE NA BLOGU anonimowo o pięknie


NA BLOGU innooka


ROZDANIE NA BLOGU Smeti i jej babska natura


ROZDANIE NA BLOGU zdrowie. piękno. natura.





9 komentarzy:

  1. współpraca chyba udana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam lakiery z Vipery ;)
    kamila

    OdpowiedzUsuń
  3. O dostałam bardzo podobną paczuszkę :D I u mnie niedługo recenzje o kosmetykach Viper'y :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak tak..ale statystyki po 3 tyg sięgające zera ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. Co jaki czas przysyłają Ci takie paczki z kosmetykami? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na recenzję tego żelu pod oczy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia na rozdaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o ten ołówek do paznokci mnie zaciekawił. Słyszałam już o takim produkcie ale nigdy nie widziałam efektu jaki nim uzyskujemy.

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia w rozdaniach i gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń