niedziela, 8 maja 2011

WYNIKI GIVEAWAY

No dziewczyny przyszedł czas na ogłoszenie wyników giveaway'u. 
Przypominam do wygrania było:
1. Krem do depilacji pach rąk i okolic bikini z Eveline

2. Zielony lakier Glamour

3. Odżywka do usuwania skórek

4.Błyszczyk Color Trend- Passionate Pink

5. Puder prasowany  SensiQue  nr. 03

6. Szminka czerwona  UP Girls 07

7. Dwie kredki do oczu

8.Kredka do ust Spicy Gold

No ale muszę was rozczarować..
Mówiłam, że rozdanie odbędzie się jeśli będzie zgłoszone minimum 25 osób..
Zgłosiło się 17 osób z czego tylko  6 osób wysłało mi inspiracje...
W takim razie rozdanie zostaje anulowane aż do następnego razu... Zorganizuję wieksze gdy liczba obserwatorów osiągnie 200 włącznie z tymi nagrodami co są teraz...


10 komentarzy:

  1. Zgadzam się z 100% kosmetyki z tej serii są genialne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ale według mnie powinnaś jednak wylosować zwycięzce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie, jak się wybiera przez generatora? Proszę o odpowiedź u mnie-zawszeblisko.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda. bo zgłosiłam sie i byłam jedną z tych 6 osób.

    OdpowiedzUsuń
  5. tak ;) ta maskara jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To pewnie dlatego że chwilowo mało ludzi jest na necie. Zaczną się wakacje to zobaczysz jaki nawał będzie :D

    OdpowiedzUsuń