czwartek, 26 maja 2011

Żelowy błyszczyk WOW! Bell

Dzisiaj przed wami błyszczyk WOW! firmy Bell ;)



"Musisz je mieć!
Ich soczyście owocowy zapach , lekka  konsystencja i odjazdowe kolorki sprawią, że zakochasz się w nich bez pamięci!Zostań królową pocałunków! Postaw  na  WOW! Szklisty, transparentny kolor, który pokryje Twoje usta to zasługa nowoczesnej technologicznie  bazy.
Zabierz je na imprezę, do kina, na randkę, na spacer i   na… wakacje i ciesz się słońcem bez obaw! Błyszczyki zawierają  filtr UVB chroniący usta przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych."
Otrzymałam odcień nr 1 tzn pierwszy od lewej



Plusy:
- wydajny
- tani
- nie klei się 
- nie ma drobinek a bardzo zależy mi na tym
- chroni usta
-nie wysusza
- ładne kolory
- ma żelową konsystencję
- ładnie błyszczy się na ustach
- ładne dziewczęce opakowanie
- trwałość- trzyma się całkiem nieźle
- brak mdlącego smaku
- słodko pachnie
- dobrze się nakłada precyzyjną gąbeczką

Minusy:
- brak :) 




Cena: ok 12,50 zł
Pojemność: 5,5 g


Produkt godny uwagi :)


Ps. Nie mam tu na zdjęciu błyszczyka :)


14 komentarzy:

  1. Ciekawa recenzja, jednak ja błyszczyków mam aż nadmiar ;)
    Śliczny masz kolor oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też je mam jednak jak pisałam w recenzji zakochałam się w Fashion:)Śliczna z Ciebie dziewczyna szkoda,że tak mało nam siebie pokazujesz:)a oczy piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę jeszcze o podanie nazwy nagrody ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam odcień 03- to trzeci od lewej strony i pachnie jak malinowa mamba! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. super, przekonalaś mnie, mam na niego szerą ochotę teraz. ale bardzo ładne zdjęcie, śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Błyszczyk ciekawy! Bardzo ładna jesteś :).

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe kolory :) bardzo ładne oczy masz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super błyszczyk :)
    http://fashionery.blogspot.com/2011/05/otagowana-top-ten-award.html - zostałaś nominowana :).

    OdpowiedzUsuń
  9. ŚWIETNY BLOG ZAPRASZAM DO MNIE DO OBSERWATORÓW POLECAM WSZYSCY MILE WIDZIANI :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Błyszczyków mam od groma, ale nadal znajdzie się miejsce dla kolejnego :P Fajny blog, dodaje do obserwowanych :)

    http://swiatedki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś śliczna:*

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię błyszczyki z Bell :)
    masz piękne oczy *_*

    OdpowiedzUsuń