wtorek, 7 czerwca 2011

Barry M.

Na wstępie chciałam Wam powiedzieć o współpracy z portalem LaDiva.pl jak już zauważyłyście pod wpisem pojawiła się ikonka " Podoba mi się ten wpis"  więc jeśli Wam się podoba, wystarczy kliknąć :) Nadal pozostaniecie na stronie, nigdzie was nie przeniesie i nic się nie zmieni :)
Dzisiaj dostałam kosmetyki Barry M. z których jestem na maxa zadowolona.. Oprócz tego listonosz zostawił mi informację, że czeka na mnie na poczcie jakaś uszkodzona paczka ale odbiór jest do godz 13. Więc nie wiem kiedy się wyrobię.
A tym czasem pokażę Wam co jest w moich rączkach firmy Barry M. <zakochany>
Także na początek jest to kredka do paznokci.

Następnie lakier 293 Grey

Mega piękne cienie





Proszek brązujący
Podkład kremowy Natural Dazzle 3

To by było na tyle :)
Jak wam się podoba? :)
Lubicie Barry M.?

8 komentarzy:

  1. Piękne cienie! ;) Ja tez dostałam kilka kosmetyków z tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ile to ty masz ty współprac :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze słyszę o tej marce!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaż koniecznie lakier na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny lakier na pazurkach ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. O, bardzo łądne rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń