czwartek, 23 czerwca 2011

Czerwone kooorale ... ;)

Do pierwszego zestawu użyłam lakiery Barry M. odcień grey nr 293- szaraczek, następnie lakieru Virtual vinylmania 67 :)
z fleszem 

światło dzienne



Do drugiego zestawu użyłam lakieru Sensique nr 137 to ten bardziej ciemny fiolet i numeru 124 czerwień,
światło dzienne

flesz

w słońcu

Moja ulubioną czerwienia stał się lakier Virtual ponieważ jest dużo bardziej intensywny mm :)
Sensique momentami wpada w pomarańcz? Tak mi się wydaje...
Co Wy na to?
Które się wam bardziej podoba?

14 komentarzy:

  1. o tak mnie także szary przypadł do gustu . ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy jest super:)
    kocham malowac sobie jede paznokiec na inny kolor:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten szaraczek mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też miałam kiedyś lakier, który momentami wydawał się pomarańczowy, ale musze przyznać, że był najpiękniejszą czerwienią jaką miałam na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy fajniejszy ;)
    Też czasem robię taki mani.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze jest naprawdę spoko ^^

    OdpowiedzUsuń