czwartek, 2 czerwca 2011

Do przodu wciąż...

Cześć dziewczyny :)
Dzisiaj nie mam głowy pisać, żadnej recenzji.. dostałam lakier od Barbra Cosmetics i lakier wygrany na blogu Piękność Dnia. 
Cały dzień przesiedziałam nad matematyką .. ehh będę najszczęśliwszą osobą na świecie jak uda mi się zaliczyć te działy.. 
Jutro jak co piątek praktyki [ i zaliczam matme ] i przy okazji farbuję włosy na czerwono :) Zobaczymy jak moje włosy wytrzymają ponowne rozjaśnianie ...  

Spróbujemy uzyskać taki kolor, ale oczywiscie z dodatkiem moje nieszczęsnego czarnego... choć mam nadzieję, że jutro uda mi się go całkowicie zniwelować. :)
Co wy na to?

8 komentarzy:

  1. ja jestem szatynką i też mam ochotę zaszaleć. zaczęły mi się już wakacje (maturzystka) i teoretycznie już dawno powinnam mieć kolor ognia piekielnego na głowie, bo farba leży w domu i się kurzy. Ja nie wiem, lenistwo? :D

    powodzenia jutro, zapraszam do odwiedzin mojego raczkującego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo..piękny kolorek będzie ;D Pokaż nam się jak się przefarbujesz! Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że lakier doszedł.Podoba się?

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorek piekny, czekam na efekt koncowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny kolor :) czekamy na foto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam juz taki kolorek przez dłuższy czas i obecnie mi się znudził :) ale moze u ciebie bedzie fajnie wygladał! 3mam kciuki

    OdpowiedzUsuń