poniedziałek, 6 czerwca 2011

Ja mówię miłość.. Wy mówicie pokój!

Troszkę wybiłam się z pisania i ogólnie nie mogę złapać fali :)
Ciąg dalszy zaliczania matmy.. :/ Ciekawe czy zobaczę szkołę w sierpniu ...
Dobra, koniec tego marudzenia! Trzeba się wziąć w garść mimo, że naokoło jest tyle cierpienia... W głowie mi się to nie mieści..
Hmm pokażę wam czego napiszę recenzję w najbliższym czasie.. i dzisiaj wrzucę szybką opinie na temat pewnego cudownego lakieru.. :)
 A no i oczywiście pokażę wam co wyszło z moich czarnych włosów :)

Recenzja lakieru do paznokci Barbra, by Colour Alike 
"Lakiery z kolekcji Colour Alike nadadzą Twoim paznokciom niepowtarzalny kolor i połysk. Specjalna receptura pozwala utrzymać długotrwały efekt i szybkie schnięcie, a wyprofilowany pędzelek ułatwia rozprowadzanie lakieru.
Lakiery dostępne w 24 podstawowych kolorach i 8 limitowanych. "
Plusy: 
- piękne kolory
- trwałość! NIE spodziewałam się takiego efektu!
- nie zostawia smug
dwie warstwy wystarczą do całkowitego, idealnego pokrycia
- nie odpryskuje
- łatwy w aplikacji
-szybko schnie
- ładne opakowanie

Minusy:
- trudna dostępność

Później dodam zdjęcia lakieru bo jakiś błąd pliku :/





Jak się podoba kolor?

Miłość!






9 komentarzy:

  1. Śliczny kolor! Fajnie Ci w nim! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak.. Eh gdybym ja wiedziała, że tam śpią, to bym poszła i zrobiła sobie z nimi zdjęcie ;< W każdym razie zazdroszczę mojej kol. była u Łoza w pokoju ehhh nie mogee :D, ale nadrobie Bednara w Lubinie

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kokosową ziaję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny koloorek! :)

    OdpowiedzUsuń