czwartek, 16 czerwca 2011

Lakier Barry M.

Cześć dziewczyny od rana mam zepsuty humor.. :/ Musiałam iść na 8 do szkoły zanieść zaświadczenie o odbyciu praktyk.. Na 10 poszłam na basen a później dentyyystaaa!! :/

Dzisiaj pokaże Wam mojego ulubionego szaraczka :)
Jest to lakier, który dostałam do testów . 


Lakiery do paznokci w ponad 50 odcieniach od bieli i naturalnych beży przez nasycone ekstrawaganckie czerwienie, zielenie, błękity do czerni. Występują w wersjach matowych, perłowych jak również opalizujacych. 
Wszystkie lakiery Barry M są szybko-schnące i nadają się do paznokci akrylowych. 





Plusy:
- mega precyzyjny pędzelek
- przy tym kolorku wystarczy jedna warstwa do całkowitego pokrycia 
- trwałość.. 4-5 dni
- szeroka gama kolorów
- nie pozostawia smug
- szybko schnie
- nie powstają bąbelki powietrza
- nie farbuje płytki paznokcia
- duża pojemność
- idealna konsystencja

Minusy:
- no to ta nieszczęsna dostępność... bardzo chciałabym spróbować inne kolorki ale nie będę bawić się w zamawianie z jakiś stron

zdjęcie z lampą

w świetle dziennym [ pod wieczór] 




16 komentarzy:

  1. jeszcze się nie spotkałam z tą firmą, ale ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny odcień szarości, ja w swojej kolekcji mam jasny szary :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dostalas do testow??

    kolorek sliczny-ja jestem maniaczka szarych lakierow mam ich 5.i kazdy odcien jest przecudowny

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki śliczny! też taki chcę! ;) Ja mam właśnie wspaniały humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, to te :)
    Ja mam nadzieję tylko, że nie pęknie mi podeszwa, bo to się stało z poprzednimi :(

    Dziękuję bardzo za radę, też spróbuję obkleić na wszelki wypadek ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolorek:) Choć jak dla mnie bardziej na jesień. Jeśli wytrwa 5 dni to jestem pełna podziwu... u mnie zwykle max 3 dni lakiery się trzymają.

    OdpowiedzUsuń
  7. O, sama chętnie bym taki przygarnęła! Ja do testów dostałam czarny, z czego niebardzo się cieszę, ale wypróbować wypróuję :).

    OdpowiedzUsuń
  8. mamy szary z h&mu - fajna odmiana po tych wszystkich neonach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. łady kolorek ! : D
    grrr...współczuję dentysty ! ;<

    OdpowiedzUsuń
  10. Hm bardzo fajny lakierek ,wlasnie sie zastanawialam jak wyglada szary na paznokciach czy nie jest zbyt mulacy bo czarny to lubie ale szary ?(:

    OdpowiedzUsuń