poniedziałek, 13 czerwca 2011

Lakiery my Secret & Sensique

Pokaże wam dzisiaj kilka lakierów My Secret i Sensique 
Mam nadzieję, że się spodoba :)

Lakiery My Secret. 
Lakier o nowoczesnej, lekkiej formule, która zapewnia jego równomierne rozprowadzenie oraz zapobiega powstawaniu smug.
Cena: 5,49zł / 10ml

Plusy
- duża gama kolorów
- dostępne w każdej drogerii Natura
- trwałość - ok 4/5 dni
- nie powstają smugi
- nie powstają pęcherzyki powietrza
- delikatny zapach
- delikatne drobinki
- ładne delikatne opakowanie
 Minusy
- nie zauważyłam


Posiadam odcień 138 i 139.

Lakiery Sensique. 
Lakiery do paznokci (bez toluenu i formaldehydu). Nowoczesna formuła z tefpoly® przedłuża trwałość lakieru, pogłębia intensywność koloru i zapewnia efekt szklanego połysku.

Pojemność 8 ml.
 Dostępne 30 kolorów.
Cena: 5, 99 zł








Plusy:
- trwałość- u mnie wytrzymał 6 dni ;O
- duża gama kolorów
- ładne perłowe kolory
- delikatne opakowanie
- precyzyjny pędzelek
- nie pozostawia smug
- 1 warstwa wystarcza do całkowitego pokrycia
- niska cena
- dostępne w każdej Naturze
- łatwe zmywanie
- nie farbują paznokci

Minusy:
- brak letnich kolorów ale seria Exotic Flower dysponuje takimi kolorkami

Jestem na TAK!.


19 komentarzy:

  1. Dawno dawno temu miałam lakier Sensique, ale był okropny - miał chyba wszystkie możliwe wady lakieru do paznokci. Widzę, że od tamtego czasu się wiele zmieniło - będę musiała wypróbować teraz ich możliwości :)
    A My Secret mam i też lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam że pielęgnację mają całkiem dobrej jakości, ja z ich kremu do twarzy jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie używałam jeszcze ich, jakoś.. nie wiem czemu, ale spróbuję ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. hm My secret jeszcze nie próbowałam chyba czas to nadrobić =]

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się ten czerwony kolor, z sensique. :) 6 dni to niezly rekord, moze sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwa pierwsze kolory sa cudne, reszta jakoś nie bardzo mi sie widzi i tyle co moge na ten temat powiedziec, bo u mnie ta marka jest zupelnie niedostepna.

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę zainwestować w kilka porządnych lakierów.. :D Pierwsze kolorki są boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja z sensique lubie tylko lakiery z kolekcji limitowanych bo niestety stala gamakolorysdtyczna jak dla mnie jest niestety tandentna;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ten czerwony.
    Masz bardzo fajnego bloga:) zapraszam na mojego o wzorkach na paznokciach i grach
    http://micuki-progamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne kolorki ;)


    zapraszam do mnie:
    http://fashion-and-style-bk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń