wtorek, 28 czerwca 2011

Mała prezentacja paznokci :)

Post jak post. Dodaję zdjęcia paznokci wykonanych w ostatnich dniach.
Lakiery chyba wszystkie były już zrecenzowane. Zauważyłam ostatnio, że mam jakiś mały zastój w lakierach.. Coś mi ich ubywa albo mam kolory, które mi nie odpowiadają. Może któraś z dziewczyn jest zainteresowana jakąś małą wymianą lakierów? :) Jak tam, to znacie mojego meila. taml@o2.pl

A teraz to o czym kręcę i kręcę :)
 światło dzienne

lampa + pękacz Salamandra



Następnie lakier z Avonu.
Dostaje szału jak mam go zmyć z paznokci... ten brokat mnie dobija!!
lampa

dzienne

I dzisiejsza  nuda :) Siedziałam na tarasie i tak.. coś wymąciłam hahaha :)

Zaraz wpada do mnie reedlipstick.blogspot.com i do jutra coś cudujemy :) Także czeka nas dłuuga noc :)
Pozdrawiam! :)

14 komentarzy:

  1. Tez mam ten błękicik z Essence, fajny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. błekitny lakier cudny ;D tak ten avonu z brokatem jest dobijajacy hehe :D

    łade te dzisiejsze pazurki tez takie delikatne ;))
    Zapraszam do mnie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kolory tych lakierów są boskie!
    Też nie lubię zmywać lakierów z brokatem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni manicure świetny :) podoba mi się też błękitny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nr 1 z pękaczem cudnie wygląda :).

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się te pękające paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny lakier z essence :) , a ten pękacz z vipery dzisiaj sobie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz zadbane pazurki;))
    świetnego ogólnie masz bloga;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli się spodoba zapraszam do obserwowania;)

    OdpowiedzUsuń