czwartek, 9 czerwca 2011

Makijaż paletką My Secret z kolekcji Dream Girl

To już drugi post dzisiaj no ale tak to jest jak się nie ma co robić i nie trzeba się uczyć :)
Mam nadzieję, że lubicie tu zaglądać co?;)

Pokażę Wam teraz paletkę 5 cieni My Secret z kolekcji Dream Girl.
Prezentuje się ona mniej więcej tak:



Jest to jedyna paleta z tej serii, która jest na maksa udana.
Cienie są idealnie matowe. 
Kolory są bardzo intensywne i genialnie przylegają do powieki.


Jak dla mnie bomba. Teraz na 100% przekonałam się do matowych cieni.
Wykonałam za ich pomocą makijaż.
Proszę bardzo o wyrozumiałość ale wiecie... jeśli chodzi o cienie to laik ze mnie do kwadratu.
Hm co jeszcze o cieniach. 
ZA ok 15 zł dostajemy dostajemy 5 gram. 
Cienie nie kruszą się w opakowaniu ani nie osypują się na powiekach. Mega aksamitna konsystencja.






Patrząc na te piękne kolorki od razu widzę słońce, lato, długie wieczory.. Coś cudownego :)
Bardzo polubiłam z paletką i raczej się z nią nie rozstanę.
Na dniach wypróbuję makijaż bardziej różowy a później brązowy. :)
A jak wam się podoba? :)
Paletka? Jestem na TAK!

23 komentarze:

  1. uwielbiam matowe cienie, a Twój makijaż jest jednym słowem śliczny!!! koniecznie musze zakupić tę paletę!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam na blogu 2 makijaże z tą paletką ale nie szczególnie przypadła mi do gustu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci ten makijaż wyszedł! slicznie wycienowane, w ogóle nie widac przejść...

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne odcienie :) i cudny makijaż !
    zapraszam do mnie ;)*

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny makijaż , pierwszy raz ujrzałam makijaż którym jestem tak zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie ci wyszło, co gadasz :) Czaiłam się na tę paletkę, ale jak zobaczyłam, że większość odcieni już mam, to zrezygnowałam. :p

    OdpowiedzUsuń
  7. super jest ta paletka

    co do wzorków to robie je juz dlugi czas wiec to raczej kwestia wprawy ze wychodza dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Forever- Young : mimo wszystko te są piękne ;)
    Monyca: dziękuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  9. to sa stempelki, bardzo proste do wykonania w kilka minut, poczytaj sobie o konad, bundle monster itd :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie Ci to wyszło :) mam tę paletkę, ale do tej pory nie bardzo wiedziałam, gdzie upchnąć ten zielony kolor w makijażu, teraz już wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również mam tą paletkę i ją uwielbiam. Makijaż idealny na lato, taki świeży :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Od dawna podoba mi się ta paletka, a teraz jest na ie promocja w Naturze ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna, chyba ją sobie kupię ; >

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, super efekt! nie sądziłam że mozna znaleść tak fajną jakość w porównaniu do ceny! :) widziałaś taką paletkę w odcieniach lawendy?

    OdpowiedzUsuń
  15. KOCHANA NAPISZ JESZCZE KTÓRĄ NAGRODĘ WYBIERASZ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy blog. Dołączam do obserwujących i zapraszam do mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny makijaż. Żałuję, że nie mogę kupić tej paletki.... Niestety trzeba zużyć to co się ma. Piękne cienie.

    OdpowiedzUsuń
  18. właśnie zakupiłam dziś tę paletkę, kolorki są genialne! :)

    OdpowiedzUsuń