środa, 22 czerwca 2011

No to mamy oficjalne wakacje ! :) Otrzymałam promocję do 4 klasy jeah!
Średnia niska bo jedyne 3,3 ale nie jest tak źle. A jak pomyślę, że za rok matura ;O
Pokaże Wam dzisiaj  paznokcie pomalowane lakierem Safari nr 340  i niejakim lakierem Da Vinci nr 403


w słońcu 

światło dzienne


flesz :)


Safari jak dla mnie fajne.. ale ten kolor jest taki dziwny... niby zielony, niby żółty...
Potrzeba 3 warstw do  całkowitego pokrycia i baaardzo długo schnie.
No ale da rade bo jest to ładny pastelowy kolor .
Cena ok 3 zł w chińczyku :)

Notka miała być kilka godz temu ale nie działało dodawanie zdjęć :(

11 komentarzy:

  1. ten limonkowy jest świetny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kupuje tylko safari bo długo nie zasychają i mają dużo kolorów w przystępnej cenie ')
    Ładne

    OdpowiedzUsuń
  4. oba mają takie same opakowania o.o dziwne!

    ja dałam 5 zł za safari ;(, ale cenię je sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. paznokcie pomalowane inaczej niz zawsze moje.moejz awsze sa na jeden kolor.ale te mi sie strasznie spodobaly:)
    buziaki.
    duzo dalas za ten lakier pekany??
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny kolorek ten Safari, mam podobny odcień choć trochę bardziej soczysty, no i inna firma ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. oj zazdroszcze tego Safari ! :)
    świetny

    OdpowiedzUsuń
  8. super! ten jaśniejszy jest extra!

    OdpowiedzUsuń