poniedziałek, 27 czerwca 2011

Och i bym zapomniała :)

Mam jeszcze do napisania recenzję dwóch produktów firmy Mariza, zapomniałam o napisaniu ich mimo, że używam ich z przyjemnością :)
Na pierwszy ogień poleci krem do twarzy z ekstraktem z bawełny 




Konsystencja zadziwiająca... nie jest on gładki jak wszystkie inne kremy bo posiada małe mięciutki grudki, które w niczym nie przeszkadzają. 
Jeśli chodzi o zapach.. hmmm bardzo ładny, delikatny, nie drażniący :)
A efekty? Krem bardzo dobrze nawilża skórę, łagodzi podrażnienia i zostawia efekt aksamitnej skóry. :)
Czy są jakieś minusy?
Chyba tylko to tandetne plastikowe opakowanie.
Co pisze producent?

Krem o delikatnej konsystencji przeznaczony do codziennej pielęgnacji cery wrażliwej, skłonnej do podrażnień. Zawiera naturalne, aktywne składniki: ekstrakt z bawełny, aloes, kolagen, elastynę, masło Shea, oraz witaminę E, które doskonale odżywiają i regenerują skórę oraz stymulują jej układ immunologiczny do ochrony przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Skutecznie łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia naskórka, likwiduje jego napięcie i szorstkość., pozostawiając długotrwałe uczucie ukojenia. Krem wyraźnie wzmacnia struktury podporowe skóry, czyni ją bardziej elastyczną i sprężystą oraz skutecznie opóźnia proces powstawania zmarszczek. Zapewnia skórze optymalny stopień nawilżenia. Cera staje się jędrna, miękka i aksamitnie gładka w dotyku.


Składniki aktywne:

•    Ekstrakt z bawełny- doskonale regeneruje, wzmacnia i odbudowuje naturalną barierę lipidową naskórka. Działa przeciwzapalnie i osłaniająco zabezpieczając go przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Łagodzi podrażnienia i zmniejsza ich wystepowanie. Likwiduje uczucie nieprzyjemnego napięcia skóry.
•    Aloes – jest cennym źródłem substancji odżywczych,szczególnie witamin i mikroelementów. Doskonale nawilża i tonizuje skórę. Działa kojąco, przeciwzapalnie i bakteriobójczo.
•    Kolagen i elastyna – proteiny o wybitnych właściwościach regenerujących, wygładzających i odbudowujących. Odpowiadają za elastyczność, jędrność i sprężystość skóry. 
•    Masło Shea - jest naturalnym filtrem przeciwsłonecznym zabezpieczającym skórę przed szkodliwym działaniem promieni UV. Delikatnie natłuszcza skórę, zmiękcza ją i wygładza.
•    Witamina E - zwana „witaminą młodości” jest naturalnym antyutleniaczem i czynnikiem przeciwrodnikowym, hamuje procesy starzenia się skóry.
Pojemność: 50 ml"


Na drugi ogień idzie fluid matująco kryjący :
Tuszuje niedoskonałości cery, nadaje jej jednolity koloryt i gładkość bez efektu maski. Absorbuje nadmiar sebum zapobiegając błyszczeniu się skóry. Posiada beztłuszczową konsystencję, łatwo się rozprowadza i stapia ze skórą. Działa pielęgnująco i ochronnie, zawiera aloes, d-pantenol oraz filtry UV. Zapewnia długotrwałe, matowe wykończenie makijażu."
Pojemność 30 ml
A teraz pojedynczo:

 Tuszuje niedoskonałości cery : tak tuszuje... w tym przypadku nie ma żadnych zastrzeżeń, z resztą zaraz Wam to pokażę.
nadaje jej jednolity koloryt i gładkość bez efektu maski. : Dokładnie! Żadnego efektu maski, bardzo ładnie stapia się ze skórą.
Absorbuje nadmiar sebum zapobiegając błyszczeniu się skóry: Nic się nie świeci i skóra jest naprawdę fajnie zmatowiona.
Działa pielęgnująco i ochronnie: Nie zauważyłam.
zapewnia długotrwałe, matowe wykończenie makijażu.: No i tutaj mamy problem. Fluid na mojej twarzy utrzymuje się jakieś 2 godziny po czym nie ma po nim śladu... :O
 I szkoda, że nikt nie wspomniał o opakowaniu... Po 2 tyg zepsuł mi się dozownik i wyobraźcie sobie same jak muszę go aplikować...
5/10



Bez fluidu

Z fluidem

Zapraszam na stronę firmy 

8 komentarzy:

  1. Ten fluid mi wpadł w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O i to ładnie tuszuje, jednak u mnie pewnie by i tak spowodował pryszcze, moja skóra jest na tyle dziwna, że każdy fluid ją zapycha:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze a ja go sobie dobierałam jak byłam opalona po samoopalaczu ;D a teraz jestem blada i za ciemny i nie mogę tak do końca go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie tuszuje, ale jeśli schodzi po 2h- to kosmetyk nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. kryje fajnie, ale skoro szybko schodzi to nie świadczy to o nim najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do mnie na wzięcie udziału w KONKURSIE ! :)

    www.zycie-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama używa tego kremu i bardzo go lubi :)))

    Dziękuję Ci Kochana! :***

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zawsze używam odcień NUDE ;D
    pozdrawiam!!! ;***

    OdpowiedzUsuń