wtorek, 21 czerwca 2011

Pazurki

Piszę szybką notkę bo później ją edytuję. Lecę robić pazurki i później wkleję fotki.
Kupiłam wszystko co potrzebne bo resztę już mam :)
Cleaner- 9 zł
Żel biały- 10 zł
Żel przezroczysty- 15 zł
Pędzelek- 13 zł 
Jak widać koszty nie są takie wysokie. :)
Lecę coś zmoncić :)

Dodaje zrobienie wakacyjnych paznokci ;)


Na początek oczyszczamy paznokcie po czym nakładamy bezbarwny żel i wkładamy na min 2 minuty do lampy



Następnie przecieramy to cleanerem

Nakładamy następną warstwę żelu i dajemy ozdoby według własnych upodobań 
po czym  wkładamy do lampy
Na koniec robimy końcówki białym żelem, wkładamy do lampy, następnie jeszcze 1 warstwa bezbarwnego żelu i ponownie lampa.
Na koniec wszystko przecieramy cleanerem i gotowe :)
Moje są zrobione na szybko i wczoraj połamały mi się duże paznokcie ;)
A palca i prawej stopy nie mogę dotknąć. Jest cały spuchnięty i siny. Wydaje mi się, że to złamanie hahah :)



10 komentarzy:

  1. a ja bym chętnie w nogach zrobiła;)

    OdpowiedzUsuń
  2. i trzyma Ci się długo żel ? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna jest ta lampa ;)

    www.zycie-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wspołczuje złamania palca, ja przechodziłam to kilka razy bo jakoś jak na złość zawsze drzwi kiedy nie trzeba sie otwierają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no ponoc znow jakas awaria.. jak sie naprawi to to poprawie, ale jest to strasznie irytujące..

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do konkursu organizowanego u mnie na blogu :) do wygrania para butów w kolorze nude :D

    OdpowiedzUsuń