czwartek, 9 czerwca 2011

popękałam :(

Dzisiaj zdecydowanie popękałam salamandrą :)
Dostałam pękający lakier od firmy Vipera. 
Dostępne są takie kolory: Ja otrzymałam czarny ale szkoda mi, że nie 01 albo 02 :(
Jedynym pocieszeniem jest, że czarny jest uniwersalny i możemy łączyć z każdym kolorkiem :)



Hm jak dla mnie całkiem fajne i na pewno lepszy efekt niż Pękacza z Essence który wygląda jakby był po prostu porysowany igłą.. 
Wykonałam go na razie na na 3 kolorach i na wszystkich oszałamia :) 

Sposób użycia:
1. Pokryj paznokcie rąk/stóp wybranym kolorem spośród szerokiej gamy lakierów Vipery
2. Odczekaj, aż dobrze wyschnie
3. Nałóż warstwę lakieru SALAMANDRA - cieńsza pozwoli uzyskać efekt delikatnej siateczki przypominający wężową skórę, grubsza zaś stworzy motyw a’la żyrafa; Lakier schnąc pęka, tworząc stopniowo pojawiające się na paznokciu niepowtarzalne wzory
4. Po kilku minutach utrwal i nabłyszcz efekt Top Coat’em


Na kolorku czerwonym a dokładnie lakier Sensique Strong & Trendy Nails  nr 124



Plusy: 
- precyzyjny pędzelek
- dobra konsystencja, nie za rzadki nie za gęsty
- bardzo ale to bardzo szybko wysycha i w oka mgnieniu pęka
- wydajny- duża pojemność
- kulka mieszająca- w lakierze znajduje się metalowa kuleczka ułatwiająca mieszanie lakieru
- estetyczne opakowanie
- cienka warstwa powoduje cieniutką siateczkę na paznokciach zaś grubsza warstwa duże popękane płaty :)
- fajnie, że jest duża gama kolorów, niektóre firmy posiadają np. tylko biały i czarny 
- ponoć trwałość długa, ja jeszcze nie wiem.. ale dopiszę :)

Minusy:
- chyba brak :) mi się spodobał


Cena: 12 zł
Pojemność: 10 ml

14 komentarzy:

  1. ja dzisiaj też popękałam i to tym samym lakierem :) post u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się nie podba. uważam zwykłe paznokcie z normalnym lakierem za super :). ale co się komu podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Julka xd ja niestety też nie jestem za pękaczami. U kogoś owszem podoba mi się, ale sama bym nie nałożyła, po prostu kojarzy mi się z jajkiem obieranym nie wiem czemu :D
    http://www.good-for-you.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie to wygląda ;D
    Najładniejszy jest ten 2 kolor ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. trzeba będzie spróbować :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. niedługo będzie cudem jak ktoś nie będzie miał pękaczy;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie się prezentuje :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Też dostałam czarny od Vipery i się bardzo ucieszyłam ;) Cudowny jest :) Ja połączyłam go z mocnym różem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. również jestem zakochana w tych lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się nie podoba, preferuje jeden kolor (ognistą czerwień, kremowy i jaskrawe kolory tęczy )


    ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO MNIE.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też dzisiaj pękłam! czerwony lakier i czarny pękacz, tak jak ty, tylko że ja mam dłuższe pazury :D

    OdpowiedzUsuń