piątek, 24 czerwca 2011

Popękanie z Salamandrą ;)

Zapewne każda z was spotkała się z pękaczem firmy Vipera :)
Ja posiadam kolor czarny ale nie na tym kończy się kolorystyka 
Dostępne są też takie odcienie, odcień 1, 2 i 3 mnie urzekł i bardzo chętnie bym spróbowała ale niestety nie mam dostępu do szafy Vipera 

jak wygląda to na paznokciach ?
z fleszem 


światło dzienne 



Jak widać Salamandra pęka sobie jak chce he :)
Zrobiłam doświadczenie i na niepomalowanym paznokciu pękacz nie pęknie wiem wiem Ameryki nie odkryłam .
Dobra więc kończę notkę i dalej czekam aż oddadzą mi mój własny internet bo po burzy są problemy.
Aaaa szukałam dzisiaj w każdej naturze u mnie i nigdzie nie znalazłam konfetti z Essence :(


19 komentarzy:

  1. ach,kocham pękające lakiery :D pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe mani:)
    a konfetti u mnie w mieście też szybko znika z półek

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie nadal nie przekonuje... ja wolałam pękacze alessandro które kiedys mozna było kupić, pękały na drobniutkie szczelinki..

    OdpowiedzUsuń
  4. chodzi o Top Coat confetti? u mnie zatrzęsienie tego. a co do pękacza mam 01 i średnio mi podchodzi, najlepiej go widać na czarnym, z resztą tak średnio się komponuje :( fajny blog, dodaję do obserwowanych! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie konfetti pełno :P.
    Aa nie podoba mi się jak pęka! :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziwnie pęka ;/ Nie podoba mi się, ale fajnie wygląda z szarym ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie polecam Ci tych lakierów Multi Dimension, okropne są, jeden dzień i odpryskują :(

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny jest kolor 01 ;DDD
    Pozdrawiam!!! ;***

    OdpowiedzUsuń
  9. a mozesz powiedzieć jaki jest przedział cenowy, bo fakt 1 jest cudowna.. ; )a czerny przydatny i uniwersalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny sposób no ładny wzór na paznokciach :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor 01 cudowny :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://beauty-and-make-up-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. odcień storm wygląda przepięknie, ciekawe jaki jest w rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. hej hej
    wygrałaś u mnie na blogu mini rozdanie ;)
    wysłałam maila i czekam na odp. :)

    OdpowiedzUsuń