poniedziałek, 27 czerwca 2011

Rudy? Czarny?

Nie wiem co mam myśleć o swoich włosach ... same wiecie jak wyglądały wcześniej. A teraz?
W słońcu są rude a w cieniu całkiem czarne? Wiem dobrze, że w świetle włosy mają zawsze inny odcień ale nie aż tak...
Same zobaczcie...


Jakaś masakra.. Za jakieś 2 tygodnie pofarbuję znowu bo już widać odrosty i zobaczymy co z tego wyjdzie.. 
A wy co o tym myślicie?

Pokażę Wam jeszcze szybko oko pomalowane wczoraj, z nudów oczywiście ;)
Jestem laikiem w sprawie cieni więc proszę o wyrozumiałość hahah :)



Wieczorkiem coś napiszę jeszcze ;)

20 komentarzy:

  1. Pewnie farba kiepska, albo coś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marga : Farba profesjonalna z Artego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a do jakiego koloru chcesz dojść ?

    OdpowiedzUsuń
  4. teledysk ? czy piosenka, bo ja pisze o piosence:)

    OdpowiedzUsuń
  5. tzn włoski fajnie wyszły tylko to mnie zastanawia czemu taka duża różnica kolory miedzy dwoma swiatłami. Ale kolorek bardzo mi się podoba. Oko śiwtene :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli chcesz dążyć do ładnego czerwonego to niestety ale chyba raczej nie obędzie się bez rozjaśniania .. Wydaje mi się, że kolor czy w cieniu czy w słońcu nie może się aż tak różnić ..

    OdpowiedzUsuń
  7. W cieniu to tak wygląda jakby farba złapała aby 'odrost' a reszty nie przyjęła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczniee ;*
    Zapraszam do mnie http://kasiulita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. a mi się podobają Twoje włosy :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro wracałaś z czarnego to powinnaś wiedzieć (a się jeszcze uczyć jako fryzjerka), że po czarnym inne kolory tak nie bardzo od razu łapią. Włosy przyzwyczaiły się do 'ciemnego pigmentu' i siłą natury chcą się utrzymać na Twoich włosach. Ja rok temu schodziłam z dość ciemnego brązu na ekstra jasny blond i niestety próby każde okazały się fiaskiem. Doszło do tego, że farbowałam co 2 tygodnie farbą z wodą 12 % i za każdym razem po 'jednorazowym umyciu' włosów miałam wrażenie a NAWET tak było, że kolor mi po prostu schodził. Dałam sobie spokój po 3 miesiącach walki i tak od listopada nie farbuje już w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super refleksy :) ale brazowe chyba by Ci lepiej pasowały

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne oszko ;DDDDD
    Aaa do włosów aoby dwa kolory Mega wyglądają ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cienie fajnie :) natomiast jeśli chdozi o włosy nie widzę powodów, abyś mogła narzekać, nie jest źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne masz włosy! Do słonka wyglądają korzystniej ;) I świetny makijaż oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekstra blondy robi się tylko i wyłącznie wodą 12 % (i usłyszałam to od fryzjerki). Wychodzi na to, że wszystkim ekstra blondynkom powinny schodzić farby z włosów.. bo mają 'pootwierane' łuski wcześniejszym rozjaśnieniem. Nie będę się zagłębiać w głębszy sens rozjaśniania bo mnie ten problem niedotyczy. Co nie zmienia faktu, że z czarnego lepiej uzyskać czerwień- miedziany mahoń niżeli ekstra platynowy blond.
    Z resztą nie było mi w nim nawet do twarzy nawet więc nawet nie płacze po porażce.

    OdpowiedzUsuń
  16. tylko, że ja pytałam 'farbowanych' blondynek których odrost jest znacznie różniący od tego co mają na całości :D i one farbowały(nie uprzednio rozjaśniając)sam odrost i im się nie 'wypłukiwał' a mi niestety tak.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydawało mi się to logiczne, że jak ktoś tak sobie włosy wypalił aż do białego (bo ja tego nie nazywam rozjaśnianiem) tylko aż wypaleniem :D to nawet farba '10/10' już chyba jest zbyteczna.
    Z resztą białe włosy wyglądają nienaturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. też mi tak kiedyś wyszło i byłam wściekła! i odczekałam i nałozylam ciemniejszą;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie się podoba efekt w cieniu.. No, ale musisz przefarbować jakoś jeszcze raz jak chcesz inny kolor.. ja się na tym nie znam, bo nie farbuję :).

    OdpowiedzUsuń