środa, 8 czerwca 2011

Sensique- Volume & Shine



Na wstępie chciałam poinformować, że zaliczyłam matmę i zdałam do 4 klasy technikum! :D

"Pomadki nabłyszczające o nowoczesnej formule typu MAXI-LIP zwiększającej objętość ust, wzbogaconej witaminą E i olejem z kiełków pszenicy.
Doskonale regenerują i nawilżają usta.
Posiadają delikatny owocowy zapach.
Waga 4g.
Dostępne 10 kolorów w tym 4 NOWE: nr 310, 311, 312, 313
Cena 6,99 zł
Dostępne od 26 maja 2011 "

Ja posiadam 5 pomadek  w tym 4 nowe ;)
Jak się prezentują? 
Proszę bardzo ! :)











Na białym tle dokładnie :

Oczywiście po kliknięciu zobaczycie powiększone zdjęcie.

Moja opinia:
Plusy:
- posiada delikatne drobinki, które pięknie mienią się na ustach
- nawilża usta 
dosyć długo się utrzymuje bez jedzenia i picia
- nie zostawia śladów w kącikach ust
- niska cena
- dostępna w każdej drogerii
- ładnie wygląda na ustach
- schludne opakowanie
- zapach? Mało wyczuwalny ale słodki- bardzo delikatny
- miękka
- świetna gama kolorów
- wydajna

Minusy:
- nie zauważyłam powiększenia ust :(
Ogólnie jestem zadowolona z tych pomadek, nie są mega jaskrawe, mają dosyć stonowane kolorki, ładnie nawilżają a nie przesuszają usta, nie rozmazują się i nie rozlewają. 
Jak na tą cenę jestem bardzo zadowolona.

Pojemność: 4 g
Cena:  ok. 6,99 zł
Dostępność: drogerie Natura
Ocena: 9/10
Czy kupiłabym? Raczej tak :) Najbardziej przypadł mi do gustu odcień 310 i 312 :)

A już wkrótce recenzje.. tadam!

Takich cudności !
;)






18 komentarzy:

  1. Pierwszy kolor jest prześliczny!

    Gratki!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pomadki,błyszczyki każdego koloru ;) Ślicznie wyglądają! Czekam na recenzje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna kobieto masz niesamowicie piękne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciężko trafić z kolorem patrząc na zdjęcia katalogowe ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się,że masz już za sobą matmę ja jej nie lubiłam i chyba ze wzajemnością 1 pomadka czad!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też chcę tyle lakierów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miss Weg: To tylko dzisiajesza dostawa :) Musiałabyś zobaczyć mój karton :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bogata kolekcja ;)
    a co do szminek to 312 dla mnie jest najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy kolor pomadki jest świetny!
    gratuluję zaliczenia z matmy. ;.D

    OdpowiedzUsuń
  10. różowy? ;> a jaką dokładnie ma nazwę?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz piękne usta ; ) Pomadki cudooo ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję!
    Ładne kolorki :).

    OdpowiedzUsuń