poniedziałek, 20 czerwca 2011

TAG: Jak mieszkają Twoje kosmetyki?

 Postanowiłam zabawić się w kolejnego TAGa - wymyślonego przez autorkę bloga marylinda-s . Tag nosi nazwę "Jak mieszkają Twoje kosmetyki"

Zasady Taga "Jak mieszkają Twoje kosmetyki?":

  • Pokaż na zdjęciach jak przechowujesz swoje produkty do pielęgnacji, makijażu, lakiery i perfumy - nie ma w tym zakresie żadnych ograniczeń. Wprowadź wirtualnie czytelniczki do wszystkich zakamarków, w których zamieszkują Twoje kosmetyki - do łazienki, toaletki, a może nawet lodówki (ja w niej trzymam niektóre kremy ;-)  
  • Przekaż taga 10 kolejnym blogerkom i napisz kto przekazał go Tobie. 
  • Poinformuj osobę, która Cię otagowała o Twojej odpowiedzi na ten tag - na przykład w komentarzu pod jej najnowszą notką. 

Moje kosmetyki mieszkają tak : 












Tyle :) 


Dziewczyny, które TAGuję : 

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam taką kosmetyczkę (niebieska)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że posiadasz dużo kosmetyków, które są moimi ulubieńcami. :)
    Swoją drogą fajny TAG.
    Pozdrawiam cieplutko. :*
    www.sonnaille.blogspot.com będzie mi miło jeśli zajrzysz. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy tag. Można z niego czerpać inspiracje, jak przechować te nasze cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hoho no sporo masz tych kosmetyków :D
    ja właśnie ostatnio robiłam porządki bo miałam prze bałagan :P
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    www.zycie-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Krótko mówiąc: po trochu wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń