środa, 6 lipca 2011

Avon solutions plus

Dzisiaj pokażę Wam krem pod oczy, którego używam od bardzo dawna. Nie dawno skończył mi się ten zestaw a teraz wygrałam go w rozdaniu. 
Avon, Solutions, Plus + Total Radiance Eye Cream (Krem pod oczy `Źródło energii`) jest jednym z lepszych kremów, które używam. Sporadycznie używam kremu Ziaja Herbika Plant- szałwiowy żel pod oczy.

KWC:
Zawiera Avon`s Daily Skin Allowance (opracowana przez Avon optymalna dzienna dawka składników odżywczych, witamin i suplementów niezbędnych dla zdrowej i pięknej skóry), oparty na zestawie składników odżywczych, w tym estrakt chaihu, rumianek i pro-witaminę B5, dzięki czemu pomaga zwalczać obrzęki pod oczami.
Kojąca formuła natychmiast pomaga zminimalizować obrzęki i "worki" pod oczami, ujędrniać skórę i rozjaśniać cienie pod oczami, zapewniając świeższy, ożywiony wygląd.
- Produkt testowany dermatologicznie.
- Hipoalergiczny.
- Bezzapachowy.
- Odpowiedni dla wszystkich typów skóry.
- Nietłusta formuła.
Dzięki swojej formule produkt:
- pomaga ograniczyć powstawanie cieni pod oczami
- znacząco zmniejsza obrzęki i "worki" pod oczami
- zapewnia uczucie większej elastyczności skóry
- pomaga zapewnić skórze świeższy, jędrniejszy wygląd
wysypki lub podrażnienia. Przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci.



KONSYSTENCJA: Fajnie kremowa, nie jest za rzadka tak jak wyżej nie jest tłusta. Szybko wchłania się w skórę. 
ZAPACH: Nie jest bezzapachowa bo ja odczuwam delikatny zapach hmm taki ładny przypomina mi aptekę 
OPAKOWANIE: Mocne szklane opakowanie, z bardzo szczelną plastikową zakrętką.
APLIKACJA: Hmm tu mógłby być dozownik. Przy dłuższych paznokciach sprawia problem wyciąganie go.
DZIAŁANIE: Używam go od ponad roku i jest zmiana. Gdy miałam małą przerwę wróciły straszne cienie i obrzęki pod oczami. Fajnie przez krótki czas chłodzi. Nie klei się pod oczami. Nie wywołuje żadnych alergii i nie powoduje łzawienia oczu. 
CENA: Katalogowa hmm ok 25 zł
POJEMNOŚĆ: 15 ml
WYDAJNOŚĆ: Starcza na bardzo długo. Wystarczy odrobina. 
9/10 ponieważ efekty mogłyby być bardziej widoczne. 


7 komentarzy:

  1. Całkiem nieźle się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. w takim razie muszę go spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, muszę wypróbować skoro chwalisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mialam ten krem, niedawno go wykończyłam. Jak używałam go raz na jakiś czas to nic nie robił, ale jak zaczęłam używać codziennie to w krótkim czasie zmniejszył cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ten krem uwielbiam!!!!!!

    OdpowiedzUsuń