czwartek, 14 lipca 2011

Delikatny frencz + wyjazd.

Cześć dziewczynki :) Dzisiaj zrobiłam sobie dzień oczyszczania cery, odświeżenia dłoni ;)
Zrobiłam sobie delikatny frencz, który na każda okazję jest idealny. Wygląda czysto, kobieco i od razu paznokcie wyglądają na bardziej zadbane.
Najprawdopodobniej jest to moja ostatnia notka do wtorku ponieważ wyjeżdżam na kilka dni ale będę odwiedzać Wasze blogi regularnie :)
Jutro wyjazd a dopiero jutro wracam do domu więc nie wiem kiedy zdążę się spakować hah :)
Będą na mnie czekać ;P
Także pokażę Wam teraz zdjęcia :)

w świetle dziennym


z lampą


Mnie się podoba efekt, a Wam?;)
Pozdrawiam serdecznie!

15 komentarzy:

  1. Mnie też się podoba! Udanego wyjazdu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jakoś nigdy nie potrafię sobie zrobić ładnego frencza :( a efekt strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt ładny ale, bialy lakier badziewny jak dla mnie mam ale chyba wyrzuce

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie , ładnie według mnie tak delikatnie i dziewczęco ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie umiem zrobić sobie sama frencza.
    Mam pytanko, w jakim programie dodajesz napisy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny efekt. Mnie jakoś french nigdy nie wychodzi....aż zachciało mi się go mieć. Muszę tylko odpowiednie lakiery kupić.Zawsze wygląda schludnie i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się też podobają Twoje paznokcie w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Frencz wygląda ślicznie na dłuższych, zadbanych paznokciach. A moje sa wiecznie krótkie, dlatego pozostają mi kolorowe lakiery. ;<

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie ;) Ale biała kreska mi nigdy nie wychodzi ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie, prezentuje się pięknie!
    Tylko ja mam jeszcze 1/4 paznokcia przebarwioną brzydko, jak mi odrośnie będę mogła sobie pozwolić na klasyczną wersję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie! ja jak robię to albo mi coś się odpryśnie, albo wygląda tak strasznie sztucznie jakbym korektorem pomazała ;/
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń