piątek, 22 lipca 2011

Dermacol- Oczyszczający żel do twarzy

Jak wiecie mam spore problemy ze swoją cera, bywa miejscowo przesuszona, po słońcu występują podrażnienia, pieczenie twarzy, od czasu do czasu mam przebarwienia skóry. Tym razem postawiłam na żel oczyszczający z mikrokapsułkami od firmy Dermacol.
"Oczyszczający żel do twarzy Gommage Cleanser zawiera mikrokapsułki, które likwidują martwe komórki naskórka i wygładzają cerę. Pozostawia uczucie przyjemnego chłodu i sprawia, że skóra staje się promienna i świeża. Produkt bezzapachowy."
 Przeznaczenie
Idealny do codziennego stosowania dla wszystkich typów skóry, zwłaszcza dla cery wrażliwej.

Stosowanie
Żel nanoś codziennie na twarz. Okrągłymi ruchami lekko masuj skórę, aż do wytworzenia piany. Spłucz dokładnie wodą. Nie używaj w okolicach oczu.



Jak dla mnie nie jest to idealny żel nie podrażniający bo nadal szukam tego ideału, ale jest na prawdę dobry. Tylko zauważyłam, że od jakiegoś czasu nasiliły mi się wypryski i nie wiem czy powodem jest ten żel czy po prostu mam mały problem ;) 


Napisane jest, że produkt jest bezzapachowy ale ja odczuwam lekką nutkę chemicznego zapachu. 
Jeśli chodzi o konsystencje, całkiem fajna :) Nie jest za rzadka. Wydobywanie go z tubki też nie sprawia żadnych problemów. 
Cena ok 20, 90zł
Pojemność: 100 ml


Można zauważyć, że do oczyszczania nie posiada on twardych granulek, które mogą podrażnić, lecz są one tak jakby gumowe:) Nie myślałam, że coś tak delikatnego może oczyszcić twarz a jednak!


W składnie nie zauważyłam nic niepokojącego więc mam nadzieję, że po jakimś czasie nic złego się nie stanie. Na razie moja skóra jest fajnie oczyszczona, nie jest podrażniona. Nie wysusza jej i nie sprawia, że jest ściągnięta. Naprawdę pomaga pozbyć się suchych skórek na twarzy, jest bardzo wydajny i za niską cenę!
Sklepy internetowe w których możecie kupić produkty tej firmy:
www.e-stylist.pl (42-140 Panki)
www.esentia.pl (02-106 Warszawa)
www.kosmetykionline.pl (25-110 Kielce)
www.kosmix.pl (00-810 Warszawa)
www.kosmetyczka.istore.pl (81-155 Gdynia)
www.uholki.pl (55-114 Ligota Piękna)
Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. ciekawy produkt:)
    widziałam nawet ostatnio kilka produktów do pielęgnacji dermacolu w małej drogerii, może kiedyś się skusze;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny :)
    zapraszam do mnie bedzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy żel ;) Ja też gdy kupiłam żel w AVON zastanawiałam się czy wypryski wychodzą mi po ni jeszcze bardziej czy też ze mną coś nie tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie tutaj. Naprawde mi się podoba! Oczywiście dodaje do obserwowanych...żeby być na bieżąco :) i liczę na rewanż. Pozdrawiam ;* [paulliens.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  5. O, ciekawy produkt.. choć raczej nie dla mnie:).

    OdpowiedzUsuń