środa, 27 lipca 2011

Find Your Color- JOKO

Przedstawię Wam dzisiaj lakier JOKO, który miał być ładnym coralowy a jest troszkę inny niż sobie wyobrażałam co nie oznacza, że jest brzydki ;) Jest trudny do opisania. Bo jest troszkę pomarańczowy, wpadający w czerwień. 




Jak widzicie lakier jest zaopatrzony w nowy szeroki pędzelek, który ma za zadanie ułatwić malowanie za pomocą jednego pociągnięcia. Ale mnie to osobiście nie kręci. Wole wąskie pędzelki ponieważ tym za bardzo wyjeżdżam, może to tylko kwestia wprawy, ale przez te pędzelki nie kupuję lakierów z Miss Sporty.


Jeśli chodzi o konsystencję: dobra, nie jest za gęsta ani za rzadka. 
Zapach: No jak to zapach lakierów, mocny :)
Wygląd: Ładna buteleczka fajnie się prezentuje.
Trwałość: Ok 4 dni bez starć i odprysków
Schnięcie: Tu troszkę dłużej bardzo się ciapie.
+Nie smuży
+Nie prześwituje
+Bardzo dobre krycie
+Cena ok 12 zł ale to na prawdę dobrej jakości lakiery 
+ Pojemność 10 ml
- Jego efekt matowienia sprawia, że jeszcze bardziej uwydatnia niedoskonałości paznokcia.

Flesz


Światło dzienne
 Ogólnie lakier jest na plus. Tylko chciałabym kupić inne kolory. 

18 komentarzy:

  1. Kolor na prawdę piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny! też kupiłam koralowy, a na paznokciach wygląda, jak marchewka -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna moja ręka w tle haha ;D
    nie lubie tych lakierów ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolor :) nigdy nie próbowałam lakierów z tej firmy ale chyba czas najwyższy :)
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. lakier ma śliczny kolor...seksi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie, mało koralowy on jest ale odcień bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny ten kolor :)
    zaprasza do mnie bdzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też go mam ;) Już zdjęcia porobione jeszcze czeka na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń