sobota, 9 lipca 2011

HEAN- COLOUR OBSESSION! :)))

Ahhh co to za piękny okaz! Zakochałam się od pierwszego pomalowania!! :) 
O to mój ideał!


Jest to lakier nowość firmy Hean z edycji COLOUR OBSESSION
Cena lakieru wynosi 4,99 zł
Pojemność 7 ml
Mój odcień to jasna pomarańcz 491 MATOWY :)

"Intensywny połysk i kolor bez smug.
Trwała formuła lakieru wzmacnia i utwardza paznokcie. "

Tutaj znajdziecie pełną paletę kolorów .

Lakier jest genialny. Pierwsza warstwa jest zniewalająca. Ekstra krycie- tego bym się nie spodziewała.
Zobaczcie

A druga warstwa

Zdjęcia w świetle dziennym:


W oka mgnieniu staje się matowy :)



Pędzelek jest fajnie wyprofilowany nie za cienki nie za szeroki i fajnie się pokrywa :)
Jeśli chodzi o konsystencje też jest idealna.
A czas schnięcia? Mega szybki! Hah chciałam pomalować paznokcie na tarasie no i niestety za szybko zasychał :)
Chciałam zobaczyć jak będzie wyglądać z nabłyszczaczem i też jest całkiem fajnie :) 
Kolor staje się bardziej żywy :)



Muszę jeszcze wypróbować odcień kobaltowy matowy :)
Podoba się? :)






24 komentarze:

  1. Zgadzam się z Iloną ! Na paznokciach wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba:)
    i w macie i z nabłyszczaczem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mega super :) a jak inne kosmetyki z tej firmy? bo kusi mnie, zeby złozyc zamowienie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna marcheweczka!!
    U mnie w mieście nie ma lakierów tej firmy, podobnie jak vipery :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. z nabłyszczaczem ładniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wygląda, chociaż muszę przyznać, że nie znoszę koloru pomarańczowego... Ech... ;) Pozdrawiam.


    http://messrose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny efekt! Nie miałam jeszcze do czynienia z matowymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jasne,że się podoba :) fajny matowy.. i to za śmieszną cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, mnie się w matowej wersji podoba.. Ogólnie lubię kosmetyki HEAN!

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się;) też chodze z pomarańczowymi!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wygląda :> Jeszcze z chęcią znalazłabym szminkę w takim kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  12. myślałam, że efekt matu będzie bardziej... matowy?! ale tak też jest fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny ! właśnie stwierdziłam, że brakuje mi takiego pomarańczu :(

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny kolor . :* muszę znaleźć taki ! ;d

    OdpowiedzUsuń