sobota, 30 lipca 2011

I po użyciu henny Khadi :)

Pokażę Wam efekty farbowania włosów henną Khadi. Wszystkie informacje znajdziecie TUTAJ
Jeśli chodzi o przyrządzenie to wykonałam te mniej czasochłonne.

1. Umyj włosy szamponem bez silikonów.
2. Odpowiednią ilość proszku zalej ciepłą wodą o temp. ok 80°C, wymieszaj do uzyskania konsystencji gęstej śmietany. Ta farba wymaga gorącej wody, ponieważ kolor jest wtedy bardziej intensywny. Mieszanka jest gotowa do użycia w momencie, gdy osiągnie temperaturę komfortową dla skóry. 
3. Kiedy mikstura ostygnie, wciąż jeszcze ciepłą nałóż na umye suche włosy. Nigdy nie nakładaj gorącej mieszanki – możesz uszkodzić skórę głowy.
4. Włosy owiń folią i ciepłym ręcznikiem.
5. Pozostaw na głowie od 30 minut do 2 godzin
6. Spłucz włosy ciepłą wodą. 
7. Bądź cierpliwa - kolor, w wyniku procesu utleniania, ściemnieje i uzyska intensywniejszy odcień w ciągu kilku dni od farbowania.


Włosy są nie wyprostowane, świeżo po umyciu i są napuszone :)
Rozmawiałam wczoraj z Panią fryzjerką i dowiedziałam się, że henną można farbować włosy co 3 tygodnie, ale nie powinno się w krótkim czasie po użyciu henny farbować farbami chemicznymi.
Farba Khadi mnie zaskoczyła-pozytywnie. Włoski są fajnie odświeżone.
Hmm jedyne co bym zmieniła to jej zapach, ale tu raczej nie da się nic zrobić bo to naturalny zapach, trochę mnie drażni i jest duszący. 
Hmmm farbę mogłabym używać już zawsze ale męczy mnie to rozrabianie jej i konsystencja którą uzyskujemy [ gęsta śmietana] jest troszkę ciężka do nałożenia, mogłaby być w paście z tubki :)
Miałam bardzo ciemne swoje odrosty i byłam w szoku, że je też troszkę złapało. 
Ogólnie jestem na tak! :)
Fajny sposób na odżywienie włosów.Bardzo się cieszę, że nawet po długim czasie trzymania henny włos nie jest w żadnym stopniu osłabiony  a wręcz przeciwnie.

Dziewczyny wyjeżdżam na tydzień i będę w piątek. Buziaki!

12 komentarzy:

  1. Nie zaszkodzi go spróbować, zwłaszcza, że nie jest bardzo drogi :)

    A efekt na włoskach - bardzo fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. henna to fajna sprawa, jedyna "farba", która odżywia włosy :) sama zastanawiam się nad farbowaniem henną, ale mimo wszystko na razie chcę utrzymać jak najdłużej swój naturalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło pięknie, u mnie dużej różnicy nie widziałam,a le też pasma jaśniejsze ładnie podkreśliła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. twoje włosy wyglądają o niebo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś przeze mnie oTAGowana w The Make Up Blog Award http://miszmasz-i-inne.blogspot.com/2011/08/make-up-blog-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A jakiego koloru uzylas?

    OdpowiedzUsuń