środa, 20 lipca 2011

Kobaltowy- Colour Obsession Hean

Pokażę Wam dzisiaj ostatni lakier, który dostałam od firmy Hean.
Jest to odcień kobaltowy 492 matowy

Lakier jest jak najbardziej ładny ale na moich starych tipsach wygląda nie za ciekawie.


po nabłyszczeniu także wygląda genialnie ;)



Pędzelek jest fajnie wyprofilowany nie za cienki nie za szeroki i fajnie się pokrywa :)
Jeśli chodzi o konsystencje też jest idealna.
A czas schnięcia? Mega szybki! Hah chciałam pomalować paznokcie na tarasie no i niestety za szybko zasychał :)
Chciałam zobaczyć jak będzie wyglądać z nabłyszczaczem i też jest całkiem fajnie :) 
Kolor staje się bardziej żywy :)


Zapraszam na rozdanie na blogu  Życie na Szpilkach :)
INFO TUTAJ

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajny kolorek,ale w okresie letnim preferuję żywe kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dostałam ten lakier od Hean i ciekawe jak u mnie będzie się sprawował ? :) Bo kolorek jest prześliczny !

    Co do peelingu solnego - również jestem już tego samego zdania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się bardzo podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi taki kobaltowy kolorek trochę się już znudził, bo swego czasu namiętnie używałam tego typu odcieni. :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny atramencik :)!
    Dziękuję za otagowanie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny granacik, lubie takie odcienie na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. twój blog nominowałam do One Lovely Blog Award, więcej info u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń